Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 672 ggr
LiindaH
0

Nya vinter skorna.

Jag har nya vinter skor ;) .
Dom är jätte snygga, jätte varma och FODRADE!
Jag har inte haft fodrade skor på läääänge.

Tänk vad kapp man kan hitta i andra städer.
Det tycker jag om, men jag lovar att någon där hemma i träskmarkerna kommer säga, men suck, och så fortsätter det med någon mening att det är något fel på skorna.

Men det struntar jag i, för jag äääälskar dom verkligen.
Självklart kommer det bilder sen Oskyldig

// Liinda

Faxlin
0

Japp bilder vill vi se. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Vinterskor det är lyx.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

Japp, åh du kan få se dom innan dom andra ;)

// Liinda

AndreasS
0

#3 Hoho då har du inte sett mina tennisskor, men ska ner på byn (stan) i morrn och då kanske det blir ett par kängor inför vintern.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

HAHA, då kanske jag ser dig dådå ;P
Kommer till Västerås halv ett ;P Så ser du en galning med världens största ryggsäck och massa annat bärandes så är det jag :P

// Liinda

AndreasS
0

Då kanske jag och min sambo och yngsta grabben sitter på Böffhus och käkar lunch.

LiindaH
0

Böffhus?

// Liinda

Sessan1
0

Hälsa till västerås, linda :)

Känner några som bor där.

AndreasS
0

Jensens Böffhus, en ny restaurang kedja här i stan ligger i hörnet Storagatan/Kopparbergsvägen.  Mittimot Skrapan.

David
0

#9. Har dem både här i Borås och i Göteborg. En riktig favoritrestaurang. Mysigt och gott!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

AndreasS
0

#10 Riktigt kalas gott, det vart en blodig biff av flanken med råstekt potatis och deras favoritsås.