Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 855 ggr
Faxlin
0

Bebis gosande

Något otroligt glädjande för mig är att min bästa vän har fått en liten efterlängtad bebis. En liten tös. Tant Åsa har haft svårt att hålla sig borta. Men i lördags fick jag träffa lilla Elina för första gången. Hon är helt underbar.

I dag kom de och hälsade på mig. Och i tre timmar har jag legat i sängen och bara gosat bebis. Det är något speciellt med en liten bebis som somnar på en Och så den doften, små bebisar luktar underbart.

Nu gäller det bara att börja drilla lilla Elina att varje gång hon inte får som hon vill ska hon ringa tant Åsa. :-)
Fast jag har ju sagt att jag inte ska skämma bort henne såååå mycket. ;-) Fast mamma Veronica trodde inte på mig sa hon. Undrar varför.

Dagens solstråle får för mig bli lilla Elina.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Åhhh Elina det skulle våran son hetat om det vart en tös. Elina riktigt fint finskt namn.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

Ja men visst är det ett fint namn. Passar henne som handen i handsken.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Vad mysigt, men jag vill gosa egen bebis :O

// Liinda

Sessan1
0

:) Du får  väl skaffa dig en BEBIS då LINDA :)

OM jag ska vara ärlig så tycker jag det är liiiiiite jobbigt att läsa om folk som har fått/ska ha barn eftersom jag hade det jättejobbigt både före och efter det jag fick barn själv för ca 18 år sedan. Kändes som om ingen ville ställa upp och hjälpa mig :(( Kände som om jag var den ensammaste på jorden :((

/Sessan1

LiindaH
0

HAHA aah tror jag får göra det, innan jag får åldersnojja ;) haha.

Jo, men alla får vi gå igenom olika saker.

// Liinda

Linn
0

Idag har pappas nya flickvän bjudit hit sin syster och man med barn. En liten livlig tjej på typ 4 år och en underbar jätte lugn liten kille på 6½ månad. Lilla Lukas har jag myst med i 2½ timme nu, han åt hos mig.

Åååh, jag vill ha en bebis nu!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

LiindaH
0

Men Linn då, du gör ju inte saker bättre för mig nu Skrikandes

// Liinda

Linn
0

Vi får skaffa barn på kapp du och jag Linda :P

Linn