Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-goda-gärning
Läst 665 ggr
AndreasS
0

Västmanlands Lokaltrafik

Årets julklapp! Fria bussresor för alla Västeråsare under två lördagar i december. Passa på tillfället och res runt i kommunen eller åk till city för att julhandla.

Gratisresandet gäller all busstrafik inom Västerås kommun lördagarna den 13:e och 20:e december klockan 05.00 till 20.00. De fria resorna gäller inte på Flexlinjen och linje 941 till/från Västerås Flygplats.

Det vill jag kalla dagens goda gärning.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

Det var verkligen något gott av komunen att göra. Både för de som bor i Västerås och även för miljön. Kan tänka mig att flera lämnar bilen då det är gratis att åka buss.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Nämen :O Vad har nu hänt ?

// Liinda

David
0

#0. Och det kommer mera… Glad. Du kanske vet hur jag vet? Beror lite på hur bra minne du har. Men du vet ju vem min far är, kanske minns vad han gör på vintrarna? Skumma saker med bussar… Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

AndreasS
0

#3 Nej kommer inte ihåg vad han gör på vintrarna med bussar, bara vad han gör med båtar på sommarn.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

David
0

#4 I grund och botten var han vd på VL. Du har garanterat sett honom i tidningen lite då och då. Nu är han transportdirektör på kommunen om vintern.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...