Bandet Lillasyster till Västerås
Imorgon fredagen den 19/12 kommer ett av mina favorit band till Västerås och gör ett gig på Sigurdsgatan 25 f.d Village.
Lillasyster är bara hårdrock rakt i ditt ansikte. Bandet består av rester från avlidna LOK och är en j*vla maskin på scen. Nya skivan är troligen det bästa hårdrocksalbum med svensk text som någonsin släppts i Sverige. Hjärndöd musik för en hjärndöd generation.
För tredje gången kommer de nu till Sigurdsgatan 25.
Hemsida:
www.lillasyster.nu
Ljudklipp:
www.myspace.com/bandetlillasyster
Supportband denna kväll: TOTAL
* 160:- förköp, 180:- i dörren
* 19.00 - 01.00
* Ingen åldersgräns, 18 år i baren
Hade gärna gått dels för att lyssna på deras grymma musik samt för att fota och kanske tjärna lite extra pengar inför julen genom att sälja bilder till dagspressen och kvällspressen men ska jobba med julbord hela dagen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vad trist att du inte kan gå och se dem då det är ett band du verkligen gillar. Men hoppas det blir fler öjligheter för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1 Det kommer nog fler tillfällen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#0 - *sörjer här hemma* nu blir jag ledsen..
Andra gången jag missar dom nu :'( ..
Men Andreas, kan jag kan roa dig med att du får träffa mig snart ;P
haha
// Liinda
#3 Misstänker att det är du som ska leverera musen till min sambo på självaste Julafton…

#4 - Du misstänker rätt ;)
// Liinda
Mohahaha, då får du ju träffa lilla Zazzie som börjar bli stor =)

Aldrig ! :O
// Liinda
Joho då, nu ska du inte backa ur, hon väger ju bara 15kg.

haha :P
hmm står över att ha kvar en liten hårig sak här i evigheter eller träffa världens farligaste hundras.. hmpf..Inte lätt beslut.
Tror jag tar med sambon så jag kan ställa han framför mig hihih
// Liinda

Jag var där! 

#10 - Men nä :( Jag ville också, en kompis hade en biljett över :(
// Liinda
Ville ju också dit, men ligger troligtvis i lunginflamation.

Nej vad tråkigt, hoppas du blir bättre snart :(
// Liinda
Som det känns just nu så kommer jag vara sjuk hela julhelgen.

Nej vad tråkigt :( Hoppas du blir bättre.
// Liinda
Är det inte bättre på måndag blir det och ringa läkarn.

Usch håller tummarna att du blir bättre.
// Liinda
Man får inte bli sjuk till jul !
Håller tummarna ändå !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!