Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 600 ggr
Leffe
0

Julhelgen är slut

Vilken god nyhet: Nu är julhelgen över!

LiindaH
0

Ah äntligen : )

// Liinda

AnneN
0

Den tog slut i samma takt som jag hann bli less på julmaten =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Va?! Tur?? Jag har haft det rätt mysigt i julhelgen så för min del kunde den ha fått fortsatt. Lung och ro, ingen stress, god mat och lite lagom småpyssel…

David
0

Tack Leffe! Det inlägget har jag väntat länge på att någon vågat skriva! Själv så gömde jag mig under täcket och lekte att det var en vanlig hösthelg. Gick rätt bra det med. Bara DVD-filmer på tv, så inga nyheter eller annat som kunde göra mig påmind.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Anders 50
0

Vilken tur att vi har åsiktsfrihet här i landet !

Synd att julhelgen är över. Jag gillar julen !

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Jag har faktiskt haft iFokus fritt under hela julhelgen och är inte tillbaka helt än. Kommer jag antagligen itne vara förns i januari någon gång i mitten där. Så jag tycker det har varit så skönt med julhelgen på det sättet. Lugn och ro. Men visst med facit i handen så har jag haft bättre jular än denna måste jag säga. Mycket bättre. Men nästa år då ska jag inte ha det så här i alla fall. det ska jag se till.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bjornen
0

De flesta sliter väl ut julen före jul och är lagom trötta på julsaker och julmat när den verkligen börjar.

Den som till äventyrs vill fortsätta att fira jul så går det att fira enligt ryska tider efter vår. Den ryska julen börjar ju den 7 januari och det ryska nyåret den 14 januari.

Anders 50
0

Bra tips Bjornen, då är det bara att fixa ny skinka och börja om !

Granen barrar inte, så den hänger nog med ett varv till.   Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!