Det snöar inte
För första dagen på länge så snöar det inte. Förrut har varje dag startats med att man tittat ut och sett något fjunigt vitt som fallit. Okej så lite att det nästan smält innan det var på marken. Men ändå det var snö som föll. I dag var det ingen snö som föll, inte ens sådan som försvann direkt. Bara en klarblå himmel. ;-)
För en snöhatare är detta en verklig god nyhet faktiskt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa du är väl medveten om att jag flyttar in hos dig om du fortsätter ha det så här fuskigt? 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Du menar med snön? Men jag ser det mer fuskigt att ni andra slipper det liksom :-)
Audiatur et altera pars

#2 jag menar att det är fuskigt att ni har mindre snö än oss! + att du har hästar och det är ännu fuskigare!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här har vi barmark och knappt käle i backen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#2: Ahaaa, men du är såååå välkommen hit så :-) Du har ju hund, det saknar ju jag. ;-)
#4: Fuskigt.
Audiatur et altera pars
Kan vara skönt och slippa snön och isen, med tanke på att våra "lilla" rottis har börjat blivit stark och börjat och dra. Höll på och slå på örat i förrgår pga att hon drar. När löningen kommer blir det att köpa lära gå koppel.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Den som ändå finge titta på snöflingor istället för detta förbenade regn. Grått, mörkt, disigt, tjällossning och elände. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#7: haha, och jag som är så glad att jag slipper dem. Jag tycker inte att regn är roligt heller. Men samtidigt så säger regnet mig att snart är det sommar. För om vintern regnar bort, då blir det vår, och efter våren kommer sommaren. Och då trivs jag igen :-)
Audiatur et altera pars

Vi ser det snöar vi ser det snöar det var väl roligt hurra.
NU är det vinter nu är det vinter som Åsa önskat HURRA
// Liinda

*morrar* Ja nu jäklar snöar det. Massor dessutom. Ledsen Åsa här.
Audiatur et altera pars

Inte vara ledsen, jag kan sjunga för dig om du vill ;)
// Liinda

öhhh, nej men tack i alla fall. 
Audiatur et altera pars

haha jo men klart jag kan göra det :)
// Liinda
Här kom det några fjun i förrgår och igår men önskar att det vore sommar nu…

Här har vi " massor " med snö.
Blev tvungen att skotta igår :O
// Liinda

#14: Ja snacka om att jag vart avis när jag var till Västerås igår och såg vad lite snö ni har. fuskigt.
Audiatur et altera pars

Västerås har tammetusan aldrig snö
// Liinda

Det är så fuskigt. Måste jag alltså flytta till Västerås för att slippa snön menar du.
Audiatur et altera pars

hehe klart du måste ;)
// Liinda
Gränsen för snön går jäms med sagån i öster och i norr går gränsen 100m in på avfartsvägen mot Skinnsberg.