Nu har jag vart duktig
I 2 dagar har jag hjälpt min kusin med att få iordning på hans bilder som han fotat som frilans fotograf. Har under 2 dagar gjort hela 42 album åt honom med bilder från 2006. Sen ska det göras mera från 2003-2005 samt 2007-2008. Totalt kommer jag göra ca. 100 album. nyfiken på hur det ser ut? Gör ditt besök här. Han har själv designat din hemsida och det enda jag gjort är albumen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Oj va du är duktig, en händig man
// Liinda

Det där såg bra ut. Duktigt av dig att orka fixa med så många foton.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
100 album!!! oj sånt tålamod du måste ha! 
#2 Har inte så mycket annat och göra om dagarna.
#3 Det gäller att ha det när man håller på med webdesign. Min käre kusin har skickat över ca. 142 album till som jag ska göra iordning till hans sida.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Vilket jobb!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jo det är en del att göra, men det är värt det. Får gratis serverutrymma med obegränsat utrymme, ev kommer jag och få hans kamera som jag lånar som en del av betalningen samt en dator till min kära sambo som är i stort behöva av en ny uppgraderad burk. Just nu sitter hon på en väldigt seg PII på 450 mHz.