Lördag <3
Imorgon eller senare idag beroende på hur man ser det mina goda vänner, är en stor dag för mänskligheten.
Iallafall för mig.
Jag ska äta potatisgratäng..
Åh inte vilken potatis gratäng som helst.
Utan Åsas potatisgratäng. Den är ju så sjuuuukt god.
Så man vet ju knappt vart man ska ta vägen.
Dom ska äta något konstigt till, men jag ska sitta där med hennes potatisgratäng och bara njuuuuta <3
Det är en stor dag imorgon <3
// Liinda

Men Liinda då. Såååå annorlunda jämfört med andras är den inte. Jag har exakt samma saker i den som alla andra har. Så vad är det som gör att min är så annorlunda förstår jag inte. Men det är skoj att du tycker om den :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1 Oj, det kan skilja ofantligt på folks potatisgratänger! Jag vet, för jag har turen att få äta sådana som är fullpoängare här hemma.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#1 - Din är äckligt goooood <3
#2 - Då ska du smaka Åsas :)
// Liinda

#2: Jo det är klart det kan skilja lite. Men om man lyssnar på Liinda så ska det vara sådan otrolig skillnad liksom.
#3: Hmm, äckligt god? Vad finns det som kan vara äckligt och god samtidigt?
Audiatur et altera pars

Åsa, din är bäst, det bara är så helt enkelt.
Jo som du vet i min värld kan mat se äcklig ut och då vill jag inte äta den, åh potatis gratäng ser väldigt äckligt ut, men din är så god.
// Liinda

haha, okej jag ger mig. Den får väl vara äckligt god då :-)
Audiatur et altera pars

#6 - Japp, haha, så vad blir nästa äckliga projekt nu då?
// Liinda

#7: Jo jag tänkte göra chokladmouse med vispgrädde sedan och grädden som blir över tänkte jag använda i den varma chokladen med marshmallows. Fast då är ju du hemma hos dig redan
Audiatur et altera pars

#8 - haha för en gång skull blir jag inte avvis, då jag är så mätt i magen och har så otroligt ont, men vill inte ge ditt fina golv nya fläckar ;D
// Liinda

#9: Men det här är ju i morgon. Idag orkar inte jag något mer heller. Åt för mycket gratäng :-)
Audiatur et altera pars

Imorgon kommer jag ligga i min soffan med världens jädra magvärk
// Liinda

haha, då vet jag vart man kan hitta dig med andra ord :-)
Audiatur et altera pars

#12 - Självklart!
Men jag ska snart vara den duktiga hemmafrun och börja städa.
// Liinda
#13 Blev det rent och fint? Nu doftar det väl Ajax i hela lägenheten?

#13: Inte dumt alls att få det rent. Jag har städat bilen jag. Så där är det också rent nu :-)
Audiatur et altera pars

#14 - haha inte klart än ;P
jag fick för mig att göra om här hemma, IGEN hahahaha.
#15 - Du är huuurtig du
// Liinda

#15: Nej men den var liiite ofräsch liksom. Nu glänser den :-) Och tänk, den vart finare då. hihi
Kaller håller på att kräkas över mig dock.
Audiatur et altera pars

#17 - Asg ! HAHA. Det kan jag tänka mig faktiskt ;P
Hälsa Kalle att han har mitt fulla stöd ;)
// Liinda

#18: Meehh, bara för att jag vill ha en ren bil? Och jag inte vill att han sitter i den med sina jobbarkläder om de inte är rena? (gissa vem som tvättar jobbarkläder nu? )
Och Sanna inte fick slänga godispappret på golvet. Höll på att få hybris när hon tappade ett papper på golvet när vi stannade här hemma. Kalle behöver inget stöd. Han behöver laga fler lampor. Och fixa en cd-spelare till min pärla :-)
Audiatur et altera pars

#19 - HUA ! Stackars Kalle och barn
// Liinda

#20: Nej, nej, nej, det är inte synd om Kalle och barnen. Det är synd om min pärla om hon ska bli skitig hela tiden. Och om mig som har städat pärlan så hon gländer invändigt. Tänk att behöva göra om det direkt. Inte skojigt. Det vr ju jobbigt att städa henne.
Audiatur et altera pars

#21 - Stackars Kalle !
// Liinda

#22: Men NEJ. Det är inte synd om Kalle. Det var ju jag som städade. hmm, och morr.
Audiatur et altera pars
#23 Helt rätt! Inget skräp på golvet. Och jag har också fått lära mig att jag ska sköta sambons Ford, och då måste det vara så!

#22 äre visste
// Liinda

jag håller med dig faxlin, det ska vara rent och snyggt i bilen. Dock är jag inte bäst på att städa och tvätta bilen, men jag slänger då inte en massa skräp i den. Daniel bil ser ut som en soptipp, krockad mazda med hur mycket skit som helst innut i. Han rensade för ett par veckor sedan bort all skit som låg på golvet, det fyllde en halv sopsäck. sedan har han fortfarande hela baksätet fullt med massa saker. I bagagen har han en stor bas.

#24: Du ser, det är viktigt med att sköta forden :-) Och inte är det synd om dig för det. Alltså har jag rätt. Känns sååååå bra :-)
#26: Kan säga att med alla ungar här hemma är det hopplöst med bilar och renhet. Även om man städar med jämna mellanrum. Nu vill jag dock försöka få dem att inse skillnaden på att göra det i mammas bil :-)
Audiatur et altera pars

Haha, får hoppas att dom gör det då :D

#28: Har väl inte så där jättestora förhoppningar. Men jag kommer låta dem städa nästa gång om de inte håller rent :-)
Audiatur et altera pars

Haha, tycker jag allt att du ska låta dom göra!