Hittat "twitter"
Jag har hittat en rolig sida på nätet som heter "twitter"
Om man registrerar sig där så kan man gå in lite då och då och skriva med en mening vad man just för tillfället hittar på.Jag tycker det är roligt att läsa vad andra människor gör för stunden.
En rolig sida tycker jag!

oooh sådant är alltid roligt =)
// Liinda

Ja, occh man får snabbt nya vänner där.Kul sida att titta in på lite då och då.Men annars så gillar jag iden med iFokus!

Ursäkta, jag blev medlem där, men fattar ingenting? Hur gör man?
Vad menar du med detta som du skrev?
"Om man registrerar sig där så kan man gå in lite då och då och skriva med en mening vad man just för tillfället hittar på.Jag tycker det är roligt att läsa vad andra människor gör för stunden."
Mvh Chutney :)

Hmm förlåt, jag är nog lite dålig på att beskriva vad sajten går ut på.
Först för att få vara med så måste man registrera namn,lösenord och användarnamn.Du skriver också in om du har en hotmail eller liknande så de kan skicka mail till dig när något hänt på din sida.
När du väl är registrerad medlem så finns det ett fällt som är tomt högst upp på sidan "home".Där kan du med en mening kan tala om vad du gör för tillfället.
Om sidan är min så kan det stå till exempel så här:
MEZZZANINA bakar äppelpaj just nu!
Det hela går ut på att beskriva i en mening vad man gör för stunden.
Sedan kan du på din sida lägga till de som du tycker skriver mest intressant.
Och de som är intresserade av vad du skriver kan lägga till dig som favorit.
Man kan också skriva direkta medelanden till personer eller vänner på sidan.
Hoppas att jag beskrivit twitter lite bättre nu.

Aha, tack :D Jag hoppas jag förstår din ingående förklaring nästa gång jag kikar in :)
Du är inte alls dålig på att förklara :)
TACK!