Jag är inte alkoholist.
Idag mina kära vänner var jag på en utredning för att undersöka om jag var alkoholist eller inte.
Den snälla rara farbrorn ställde en massa frågor och satt där med sina papper och antecknade.
Mötet tog en timme.
Det slutade även med att han konstaterade att jag inte hade några som helst problem med alkoholen vilket jag visste innan, men tydligen inte han som hade det så extremt tråkigt och anmälde mig till socialen.
Ibland är det chokerande att andra människor vet mer om en, än vad man själv vet.
Så den ni mina goda vänner.
JAG ÄR INTE ALKOHOLIST.
*SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL*
// Liinda
Blev du anmäld..och kallad till utredning?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#1: Jajjemensan!
Jag har tydligen åkt in för alkoholförgiftning 2 ggr
// Liinda
#2 Men det kommer du inte ihåg ? Måste varit ordentliga fyllor.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#3: Jajjemensan…. Åååh vården måste ha tabbat sig totalt eftersom jag måste ha åkt hem innan jag blivit nykter.
// Liinda

*asg* tack !
// Liinda

Men va fan… en del människor måste ha väldigt tråkigt. Men undrar ändå hur det kommer sig att det görs en utredning efter en sån anmälan. <har du barn eller nåt som ev. skulle kunna ta skada av din påstådda alkoholism ??? eller varför utreds sånt ?

Jadu inte fan har personen i fråga något liv.
Utredningen blev bara för att han påstod att jag åkt in för alkoholförgiftning 2 ggr. Nope inga barn!
Dom ggr han påståd att jag åkt in var för att jag hade problem med magen, åh fick så ont 2 ggr att jag blev tvungen att åka in akut med ambulans, efter att jag druckit alkohol. men inte förgiftad
// Liinda
Du går säkert och smygsuper om dagarna.. En sipp här och en slurk där.. Borstar tänderna med ättika eller nåt. 

Är ändå förundrad över att dom drar igång en sån utredning på bara en anmälan- Alkohol är ju liksom inte förbjudet i sverige. Men om du vänder på det så tycker jag det var jättebra att dom gör det. OM det nu hade varit så att du var eller på väg att bli alkoholist så finns det bra hjälp att få och du hade kommit fortare på fötter igen =). Förmodar iaf att dom erbjudit hjälp om dom funnit att det fanns problem =)
Dom är snabba
När jag låg i lumpen för många herrans år sedan räckte det med att man fastnade (efter att ha festat på stan) i vakten och blev satt i deras fyllecell för att sociala myndigheterna och polisen skulle utreda om man fick ha körkortet kvar pga alkoholproblem

#10:
only whit you
#11: Jo men det gjorde dom, jappsen, men nu var jag inte ens i riskzonen =)
// Liinda