En match kvar
Nu är det bara en match kvar för mitt älskade Västerås SK och det är SM-Finalen i bandy på lördag 21/3-2009. För motståndet står Edsbyn IF Som Västerås är det enda laget som vunnit över dom under säsongen.
Nu är det bara att hoppas på att det blir vinst i finalen också så Västerås Sk utökar ledningen i maratontabellen med sina 17 SM-guld till 18.
Dessvärre kommer jag inte vara på plats i Uppsala denna dag men följer mina grön-vita hjältar från tv soffan hemma iförd mössan, halsdukar. Givetvis hängs den grön-vita fasadflaggan ut på altanen.
Denna dag har jag väntat på sedan 2004 då Västerås var senast i final.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Du missade en sak, även iförd din nya tatuering. 
Så sant så sant. 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Hoppas det går vägen!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det hoppas jag på.
Skulle vara kul om anrika Västerås vann igen även om det är mot laget jag håller på. Det är Västerås tur nu

Jag som itne alls hänger med. Har matchen varit? Vem vann?
Hoppas i alla fall det gick bra för Västerås Anderas.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hmm, dum jag är. Klart matchen inte varit. de lär inte ha spelat matchen nu i natt så det blir nog senare under detta dygn. Ber om ursäkt för att ni har en trött och vinsig värd här inne 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars