Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 792 ggr
Anders 50
0

Kiropraktorbesök.

Sedan tre år går jag hos kiropraktor för min ländrygg. Hade väldiga besvär förut med sjukskrivningar och knaprade värktabletter jämt.

Men så träffade jag denna fantastiska kiropraktor som har justerat mina kotor så att de inte ställer till nåt ofog mer.

I början gick jag en gång i veckan och sedan med längre intervall. Nu går jag var 3-4 månad.

Och idag var det dags för besök. Allt var perfekt, så han behövde inte göra något, och då kostade det inget heller.

Nu har jag varit problemfri i ryggen i ett år..helt underbart!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

Åååh vad underbart att höra =) .
Glad jag blir

// Liinda

Chutney
0

Vad skönt :)

Jag gick hos en kiropraktor för migrän bl.a för säkert 11-12 år sedan, fick lite alla möjliga behandlingar, men blev tyvärr inte hjälpt. Bra att du blivit hjälpt :)

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Faxlin
0

#0: Vad underbart att höra. Hoppas det fortsätter att hålla i sig.

#2: Du kanske skulle testa en annan. Ibland får man söka sig igenom många innan man hittar rätt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Jag var skeptisk till "kotknackare" tills en jaktkompis rekommenderade denna. Han var till slut så dålig i rygg och ena benet så han gick med krycka. Efter andra behandlingen så har han inte behövt kryckor och nu är han lika bra som jag.

Och ett stort plus med denna kiropraktor är att han inte ger någon behandling utan att ha sett röntgenplåtar. Han har egna stående tider på sjukhuset. 

Och de gånger han anser att han inte behöver göra någon justering så kostar det inget. Det betyder ju att han inte bara är ute efteratt tjäna pengar.

Anders 50
0

#3 Synd att du bor så långt ifrån Värnamo, du med din rygg.

Faxlin
0

#5: Men det kanske vore något att testa på semestern :-)
Fast man brukar bli sämre innan man blir bättre hos kotknackare med. Så det kan ju vara dumt på semestern kanske. Får väl åka ner och bosätta mig på campingen en månad så han får jobba med mig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

*6 *Bäddar gästrummet* Glad

Cajza
0

#0 Det måste vara sönt att ryggen känns bra. Hoppas att det håller i sig

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens