Verkligen goda nyheter
Har gått arbetslös ett bra tag nu och har näst in till gett upp hoppet att kunna få ett jobb.
Men så bang har jag 2 krogar som är kraftigt intresserade av att få mig som anställd.
Så nu är det ett kanon läge, dels att kunna förhandla om lön och dels välja vad för typ av kök jag vill jobba med.
Det ena köket är svenskt/grekiskt och det andra är svenskt/internationellt. Det sista köket kör husmanskost vilket det första inte gör och ligger inne i citykärnan och det andra är finare och bättre mat med matlagning från grunden och har ett suveränt läge längs promenadstråket nere i hamnen vilket är det köket jag lutar åt att det blir som mitt val.
Men bara tanken av att det är två arbetsgivare som jagar mig får mig att bli lycklig och stolt.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Det var inte dåligt! Att vara jagad av två företag i dessa tider är inte illa!
Och jag hoppas att du väljer det sistnämda, jag tror du passar till att laga husmanskost. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#1 Jag kommer nog med all sannorlighet att välja den andra. Dels för att det är bättre råvaror och bättre turistläge.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Stort Grattis =) Jättekul när någon som varit arbetslös länge får att jobb. Ger hopp åt andra som är det =)
Grattis!

Grattis! Riktigt roligt att höra att du är eftertrakaktad! :D

Grattis! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Suveränt. Vad roligt för dig. Berätta vad du väljer sedan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack alla.
#7 Självklart kommer jag meddela om vad jag valde och vart jag jobbar så ni alla kan komma på besök och avnjuta min mat 

#8: Det ser jag verkligen fram emot. Även om jag är lite restrektiv mot att åka med tåg till Västerås något mer. Att stå flera timmar och frysa utanför tågstationen i Västerås är ingen hit :-)
Audiatur et altera pars
#9 Då kan jag ju trösta dig med att det är vår nu då och inte vinter. Sen så ligger båda krogarna nära stationen.

#10: Ja men för en vecka sedan var det kaaaallt :-) Hualigen så kallt det var då.
Audiatur et altera pars
Vad roligt, jobb växer inte på trä´n. Grattis.
#11 Är ju varmare här än i hos dig i lappland 
#12 Nej jobb växer inte på träd direkt, och tack.

#13: haha, men här kan jag ju gå in :-) Det kunde jag inte i Västerås. Tur för dig och sambon att jag inte visste vart ni bor, annars hade ni fått ett besök där på kvällen :-)
Audiatur et altera pars
#14 Våran station har öppet till 23.00 vad jag vet. Besökt oss hoho vi bor 5 km från stationen. Tar ca. 30-40 min att gå, 15-20 min med kommunalbanan.

#15: De hade då inte öppet till 23 då när jag var där i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

Härligt att höra Andreas….
Åsa, tågstation har flera igångar ;P
åh är alltid öppen till sen kvällen ;P
// Liinda

Ja jag vet att den har flera. Men nej den var stängd. Jag var inte den enda som svor kan jag säga.
Audiatur et altera pars

höhöh! Du kunde ha ringt mig
// Liinda

Mehh, ville ju inte störa dig ju.
Audiatur et altera pars

Du stör aldrig
// Liinda

Tack gumman, vad söt du är.
Audiatur et altera pars

Alltid lika söt :)
Jisses!!!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#23: Klart du är :-)
Audiatur et altera pars

#24: :O
#25: hahaha va ?
#26: NEEEEEJ !
// Liinda