Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 779 ggr
Anders 50
0

Man ska inte ropa hej......

Startade en tråd före Påsk om att det var kul att börja jobba igen. Men det roliga varade inte längre än 4 dagar.

Vänsterarmen började bli lite svullen och stel på skärtorsdagen, tänkte att det berodde på oträning vid jobbet, inte så farligt.

Men igår så bar det iväg till akuten och efter mycket  undersökande så hittade de en blodpropp i axeln.

Så nu sitter man här sjukskriven månaden ut och käkar Waran och tar sprutor för att det ska "lösa sig"  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Men, men, men. Jag sa ju åt dig att ta det lungt. Att det inte var bra att starta så där hastigt och hårt.

Nu jäklar håller du dig i skinnet och ser till att återhämta dig ordentligt. Inte skrämmas så där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Håller med Åsa.. Fast jag säger det inte så där diplomatiskt.. Oskyldig

Faxlin
0

#2: Törs ju inte skriva vad jag verkligen vill säga. Det här ska ju vara en god och glad sida. ;-)

Audiatur et altera pars

[Norum]
0

*3 Tur att jag inte behöver skriva vad jag säger då.. haha

Anders 50
0

Kan ju upplysa Åsorna om att detta kunde hänt även om jag legat still i sängen hela tiden.  Förvånad

Är tydligen inte helt ovanligt med proppar några veckor efter pace-maker operation.   Skrikandes

Så det så!!  Cool

[Norum]
0

Skyll inte ifrån dig.. Du ska vara rädd om dig! Jag är det.. Kyss

Faxlin
0

#5: jaja, det må så vara. Men faktum kvarstår att du måste vara rädd om dig ändå. Det kommer vi inte ifrån. Så det så!

Audiatur et altera pars

elize-l
0

Har lite svårt att förstå varför 17 man väntar så många dagar innan man åker och kollar vad som felas. Tror en viss herre inte riktigt fattar allvaret i vad han varit med om… har jag rätt tro =)

Anders 50
0

#8 Är nog ett arv från far…att man ska inte störa läkarna i onödan. Han brukade alltid säga: "Det går över om några dar".   Obestämd 

Han hade inte sökt läkare förrän armen börjat svartna. Och han blev 89 år ändå.

[Norum]
0

*9 Var det då armen svartnade?? Så gammal är ju inte du, lång tid att vänta.. Tur att du åkte in tidigare då! Glad

LiindaH
0

Va tusan är det jag ser !

// Liinda

Anders 50
0

#11 Ja, är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som fick näsblod!   Oskyldig

[Norum]
0

*11 Ja , vad ser du?? Berätta berätta

LiindaH
0

#12: Blir nog ett hembesök inom kort!

#13: Något jag hoppades jag aldrig skulle få se !

// Liinda