Äntligen helg
I dag måste jag bara skriva att detta är veckans godaste nyhet för mig. Det är helg. I vanliga fall brukar det inte göra så stor skillnad på helg och vardag när man är sjukskriven och går hemma så är den ena dagen rätt lik den andra. Värken ändras inte oavsett dag i veckan.
Men i dag, idag känns det extra bra att det är helg.
Hoppas ni andra med känner att detta är något underbart. Och gör det bästa av er helg. Det ska jag göra :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har ju som dej ingen skillnad på vardag och helgdag.
Men idag så ska vi ha pokerkväll för första gången på över ett år och har bjudit över några vänner till ikväll. Vi börjar med att grilla lite hamburgare och sedan åker korten fram.
Imorgon så ska jag på vårmässa en två andra kompisar, så helgkänslan kommer nog att hålla i sig.
Underbart med helg! =)

Vad roligt att höra Faxlin.
Något speciellt ?
// Liinda
Här märks det heller inge skillnad på helg eller vardag mer än att folk man umgås med är lediga från sina jobb.
Normalt hade helgen inneburit mycket jobb i trädgården, men nu kan eller får man inte göra något som kräver ansträngning.
Men man får väl trösta sig med att vädret ska bli bra.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#2: Det är ingen skola på helgen. Kanske kan jag då få tid att andas. Tänk vad underbart, inga busskort som fungerar :-)
Audiatur et altera pars
Jag gläder mig åt en ledig helg,vi ska äta gott och bara vara!

Helg innebär jobb för mig så det är väl inte jätte mycket att hurra för. Dock är jag väldigt glad över det jobbet jag har.

faxlin: det är sant… förstår dig :)
jag måste tala om att denna helg har börjat helt underbart.
är så otroligt glad :)
// Liinda

#7: Låter super. Du får skvallra sedan. Så får jag skvallra över varför min helg har blivit en sorgens helg.
Audiatur et altera pars

Dock blev den mindre bra idag…
Men för alla andra är den jättebra..
// Liinda

:) Helgen är helt underbar egentligen :)
Bara min allergi som får de att bli jobbigt. :(
Åh hoppas du får trevligt.
// Liinda

Jag ska va i stallet.. Kanske rida på skrutten.. Sen har mina elaka lärare gett läxor
Kul och höra :)