Min inre syn.
Var och röntgade mig idag på eftermiddagen. Åkte fram och tillbaks i en smal tunnel som förde oväsen.
Syftet var att se hur det låg till i lungor m.m. efter blodproppen. Och när jag ändå var där så tog de med resten av inandömet också.
Efteråt visade läkaren i sin dator hur jag såg ut inuti från olika vinklar. Man kunde se t.ex hur levern såg ut från olika håll, mjälten, och lungorna med alla sina kanaler.
Vilka grejer de har nuförtiden. Verkligen intressant att se hur man ser ut inuti!
Och allt såg bra ut, så på måndag är det tillbaks i selen igen! Yes!!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Usch va läskigt :O
Men hoppas att allt kommer gå bra :)
// Liinda

Jag har också gjort detta.Fick lite klaustrofobi.
Men jag hoppas att det har gått bra för dig.Bra ändå att det finns möjligheter till sådana undersökningar.
Tycker det var bra att läkaren tog sig tid att visa bilderna, har aldrig sett sådana förut, bara vanliga röntgenbilder någon gång.
Och oftast får man ju bara ett brev med ett utlåtande.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Helt fantastiskt att du fick se dem. Inte ofta de låter en se något. I bästa fall en vanlig röntgenplåt som sagt var.
Du verkar ha en bra läkare där.
Men nu till det där med tillbaka i selen på måndag. Man behöver faktiskt inte slita som ett djur direkt man kommer tillbaka. Man kan börja lungt. Hoppas du lärt dig det nu och tar det lungt. Vi är ju rädda om dig här inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars