Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 1217 ggr
AndreasS
0

Mitt nya jag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har idag införskaffat mig en reflexväst så jag syns när jag är ute på olycks-/brandplatser.

Skulle lämnat in den på tryck med gjorde det själv med hjälp av mallar som jag gjorde i word och klippte ut bokstäverna.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

En bild med mig.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

Härligt =) Bra gjort… snygg också :)

// Liinda

AndreasS
0

Skulle helst velat haft tryck i reflex, men det skulle kostat 300 kr.

LiindaH
0

Oj ah men det där var ju riktigt bra det med

// Liinda

AndreasS
0

Detta vart i storsätt gratis.

LiindaH
0

Ja du ser :)

// Liinda

Faxlin
0

Det vart riktigt snyggt. Och som du säger, nu syns du. Men det finns ju reflexband man kan sy fast, tunt och fint. att du inte kör på det om du vill ha med reflex. Du kan säkert limma fast bokstäverna med om du vill det. Men ja lite pill att få ihop bokstäverna kanske :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

#7 Ingen klipp och klistra för min del.

Trycket som jag ville ha är i reflex när det blir mörkt ute eller vid direkt ljus mot det. Det är samma sorts tryck som Polisen använder till sina jackor och tröjor.

Faxlin
0

#8: Förstod det, men jag tänkte om man ville ha reflexen och ett billigare alternativ.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Angelclaw
0

det finns, eller ska finnas självhäftande reflexband, ganska tunna men man kan ju sätta konturerna om man vill :) Fint blev det iallafall :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Linn
0

Fiffigt Hörru! Nu ser ju folk vad du är där för också. Och att synas i mörkret är ju aldrig fel.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

AndreasS
0

#10 Ska det vara reflex ska det vara hela bokstäverna. Ska så fort jag får pengar för senaste sålda bilderna köpa en väst och lämna in på tryck.

#11 Precis, var och fotade en brand för någon vecka sedan och vart iväg motad av polis bara för att jag inte hade reflexväst. Men nu så kan man t.om röra sig ut på trafikolyckor utan att behöva bli utsatt själv i någon intill olycksplatsen.

Kollade upp vad jag kunde skriva på ryggen på västen och fick till svar att som frilans kan man skriva FOTO, MEDIA eller PRESS. Har även pressleg from igår.

Angelclaw
0

kanske finns bredare också :) Kan kika om du vill?

//Tess

Sajtvärd på Motor

AndreasS
0

Jag ska ändå köpa ny väst och lämna in den på tryck. Då får jag det som jag vill ha det inkl. min företags logo och namn på framsidan.

Linn
0

#14 Ooh, det kommer ju bli skitsnyggt!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

AndreasS
0

#15 Jag hoppas på det iaf.

Angelclaw
0

låter som det kommer bli supersnyggt!

//Tess

Sajtvärd på Motor

AndreasS
0

Reflextryck bak med texten Media, mellan de 2 reflexränderna kommer xylencr3w.se stå oxå med reflex. Höger bröst fram mitt namn i svart och vänster bröst min logo som bilden visar.

Angelclaw
0

#18 vilken snygg logga, enkel och stilren men ändå lite häftig liksom!

//Tess

Sajtvärd på Motor

AndreasS
0

Jag är mycket för enkelt och stilrent.