Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 821 ggr
Anders 50
0

Frånvarande ett tag.

Om någon mot förmodan skulle undra vart jag tagit vägen så beror min frånvaro på datorkrångel. Sitter nu för tillfället vid en annan dator som ni kanske förstår

Hoppas ni klarar er utan mig tills min maskin är i ordning igen.

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Linn
0

Rynkar på näsan du får fixa duburken snabbt!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
0

Ja jag har verkligen funderat vart du varit. Och jag har varit riktigt orolig faktiskt. Man blir ju jätterädd när du försvinner för att du ska blivit sjuk igen.
Så fixa datorn snart tycker jag. Men jag är i alla fall glad för att du inte är sjuk.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

baah inte fixad ääään :O
Hur länge ska vi behöva vara utan dig :'(
Snyyyyyyyyft… SKYYYYYYYNDA

// Liinda

AndreasS
0

Kan ju hoppas på att det inte är nått allvarligt problem med datorn.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

elize-l
0

Till alla er, inklusive mig själv, som bor så att ni riskerar datorer etc när åskan går. Köp en grenkontakt med överspänningsskydd =) Såg att rusta har för 129-149 kr. Det är det värt =)

Faxlin
0

#5: Det är ett smart råd. Jag fick sådan med när jag köpte datorn. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Kan vara smart och ha det till internet modemet också. Har för mig att det ska finnas att sätta i telejacket också.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek