Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettnyheter
Läst 932 ggr
AndreasS
0

Fotografering idag

Idag klockan 13.00 anländer briggen Tre Kronor hit på ett besök. Mer info om själva skeppet hittar ni på skeppets hemsida. Skeppet kom redan igår men då var det inget bra väder för fotografering då regnet stod som spön i backen.

Återkommer under kvällen med bilder.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

Vad spännande :) Hoppas det kommer gå bra :)

// Liinda

Faxlin
0

Låter skojigt. Ser fram emot bilderna sedan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Många bilder vill vi ha.. :-)

AndreasS
0

Det vart inte så mycket bilder men några stycken vart det. Ska gå egenom dom nu och se kvaliten på dom.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
0

Så nu så har jag kikat igenom bilderna och här hittar ni dom.

Fotoassistent för dagen är min 5 åriga son Elias.

[Norum]
0

Vilka bra kort.. Och ursöt son! Glad

AndreasS
0

Ett av brankårens skift befann sig på plats och jag passade även på och fota de fordon som fanns på plats samt en gruppbild.

Länk

LiindaH
0

Underbara bilder alltså :)

// Liinda

AndreasS
0

#8 Säger du bara för att du har fått lappsjukan och har hemlägntan. Tungan ute

LiindaH
0

hahahah nejj verkligen inte :O

// Liinda

Anders 50
0

Fina bilder! Och fina skepp!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AndreasS
0

#11 Tack