Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-solstråle
Läst 1545 ggr
Mona22
0

Flygning till norberg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

igår på kristiflygardag var vi uppe i norberg. det var en träff för små flygplan (modeller) så vi flög dit för att kolla lite. tänkte lägga ut lite bilder som vi tog på vägen dit=D

lade inlägget under dagens solstråle då jag skiner som en sol för det är så kul att flygaSkrattande

Mona22
0
Mona22
0
Mona22
0
Mona22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tycker denna är lite speciell. svärfar tog bilden när jag startat motorn. det skvätter massor med vatten under propellernSkrattande

[KinaSylejmani]
0

Härliga bilder!

Faxlin
0

Vilka underbara bilder. Som vanligt måste jag säga. Det gör en glad att se på dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Fina bilder!  Lite väl högt upp för min smak.   Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mona22
0

tack så mycket.det blir ju en annan dimention när man flyger. att se allt uppifrån.

#7 är du höjdrädd? jag med Skrattande men det är annat när man flyger själv.

leo-
0

Hade det inte varit så dyrt så hade jag tagit cert för länge sedan

även jag höjdrädd men det är annat när man sitter i ett plan.

Fick åka med en liten helikopter när jag låg i lumpen som simulerade en lite halvavancerad attack mot våra vagnar och det var bland dom bättre upplevelserna jag har haft

Anders 50
0

#8 Höjdrädd kanske inte är rätt ord, mer att inte ha fast mark under fötterna och lite fel på balansnerven.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Linn
0

Det är verkligen underbart att flyga. Hade varit riktigt härligt att få flyga själv också.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Mona22
0

#9 jo det är ju ganska dyrt men börja med segelflyg eller motorsegel, det är inte så dyrt =)

helikopter är riktigt häftigt att flyga, hade gärna velat kunna flyga det men det är superdyrt!!!

#10 visst kan det kännas konstigt att inte ha fast mark under fötterna men det är så kul att flyga.

#11 jo det  är fantastiskt att flyga!sån otrolig känsla!