Flygning till norberg
igår på kristiflygardag var vi uppe i norberg. det var en träff för små flygplan (modeller) så vi flög dit för att kolla lite. tänkte lägga ut lite bilder som vi tog på vägen dit=D
lade inlägget under dagens solstråle då jag skiner som en sol för det är så kul att flyga
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

tycker denna är lite speciell. svärfar tog bilden när jag startat motorn. det skvätter massor med vatten under propellern
Härliga bilder!

Vilka underbara bilder. Som vanligt måste jag säga. Det gör en glad att se på dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Fina bilder! Lite väl högt upp för min smak. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

tack så mycket.det blir ju en annan dimention när man flyger. att se allt uppifrån.
#7 är du höjdrädd? jag med
men det är annat när man flyger själv.
Hade det inte varit så dyrt så hade jag tagit cert för länge sedan
även jag höjdrädd men det är annat när man sitter i ett plan.
Fick åka med en liten helikopter när jag låg i lumpen som simulerade en lite halvavancerad attack mot våra vagnar och det var bland dom bättre upplevelserna jag har haft
#8 Höjdrädd kanske inte är rätt ord, mer att inte ha fast mark under fötterna och lite fel på balansnerven.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Det är verkligen underbart att flyga. Hade varit riktigt härligt att få flyga själv också.

#9 jo det är ju ganska dyrt men börja med segelflyg eller motorsegel, det är inte så dyrt =)
helikopter är riktigt häftigt att flyga, hade gärna velat kunna flyga det men det är superdyrt!!!
#10 visst kan det kännas konstigt att inte ha fast mark under fötterna men det är så kul att flyga.
#11 jo det är fantastiskt att flyga!sån otrolig känsla!