Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 2093 ggr
Moa-16
0

Hur ofta online?

Hur ofta är ni online på iFokus?. Tycker det är lite segt på den här sajtenFlört. Jag är inte inne här så jätte ofta kanske typ 5 min om dagen och kollar läget.

[Norum]
0

Jag är inne och "snokar" lite då och då… Måte ju kolla till mina sajter.

Sen måste jag ju se till så att andra sköter sig. En del kan man ju behöva ta i hampan ibland. haha

Cajza
0

Jag brukar titta in lite då och då. Det är ganska roligt att skriva och kommentera saker . Eller bara "lära sig något nytt".

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Anders 50
0

Beror på hur man jobbar.

Sen gäller det ju att det finns intressanta trådar att skriva i eller att man hittar på något själv att skriva om.

Verkar som det hela går i vågor, ibland full fart och ibland med lite mindre aktivitet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

Jag är inne när jag är uttråkad till max, men nu senaste tiden har det inte blivit så mycket.

// Liinda

AndreasS
0

Jag är inne för det mesta.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Norum]
0

*4 Trodde du hade tråkigt lite nu som då? Vissa dagar är du ju överallt och spökar.. Flört

Faxlin
0

#1: Nu har jag ingen aning om vilka du syftar på. Men låter som om du har fullt upp i alla fall :-)

Jag är inne i vågor. Kollar mest nu då det är mycket med mitt liv utanför iFokus. Men jag är inne varje dag i alla fall. Även om jag vissa dagar bara hinner läsa igenom trådar på mina sajter för att se att ingen missköter sig.

#6: Mohahaha, ja henne hittar man på lite var som. Lite synd om våran Liinda om hon har tråkigt så ofta. Vad ska vi göra åt det?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

*7 tja… finns väl ett par eller två kanske… Tungan ute

Vi kanske ska försöka pigga upp henne lite? Bjuda på makaroner och gurka kanske?? hihi

Faxlin
0

#8: Mohahahaha, jaaaaa det gör vi. ;-) Tror du det hjälper? För jag kan säga att det inte hjälper med kladdkaka och vispgrädde i alla fall.

Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Sicken suris! Förvånad 

Glass då? Ketchup? Nä, nu vet jag.. Inlagda rödbetor! Tungan ute

LiindaH
0

EY hörrni! Va snälla… !

// Liinda

LiindaH
0

Tänk på att vara snälla, det är synd om mig idag faktiskt.

// Liinda

[Norum]
0

*11 Jag är alltid snäll… Varför är det synd om dig då? Förvånad

LiindaH
0

#13: Neeej, du och Åsa kan vara riktigt elaka :(

därför ATT, en dum läkare tog på min fot idag, även en elak sköterska.

// Liinda

Faxlin
0

#14: Vi Åsor är snäll. Så det så :-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#15: Öööööh. Nääää

// Liinda

[Norum]
0

Linda, nu svamlar du… Vi Åsor har inte ett elakt ben i kroppen! Vi vet inte ens hur man gör…

LiindaH
0

#17: Nej, jag svamlar inte.. Jag har rätt….

Åsa Faxlin, vet du hu ont jag har nu`? Vet du hur äckligt det är på min fot nu? Vet du hur jag lider just nu? Vet du att det fortfarande känns som att dom har sina händer på min fot? Vet du hur det känns att ha så här obehaglig känslao foten ? VA?

// Liinda

[Norum]
0

Vad har du gjort med foten då?

LiindaH
0

#19: Nää, inget speciellt.

// Liinda

[Norum]
0

Vill du inte prata om det så ska du inte börja skriva om det heller..

LiindaH
0

Jo Åsa vet. =)

// Liinda

Moa-16
0

Känns som om det kom av ämnet lite. Ha ha…

LiindaH
0

Allt inne på denna sajt kommer ut ur ämnet ;)

// Liinda

Moa-16
0

Jo jag börjar märka det. Känns som om det är samma personer som startar upp detFlört

LiindaH
0

#25: jaa. Skruttis och Faxlin är helt sanslösa..

// Liinda

Faxlin
0

#18: Ynk, ynk, stackars liiiten. Är sååååå glad att jag inte hör dig nu :-)

#19: Det måste du ju faktiskt få veta. hihi
Liinda klantade sig och skulle plocka ur en sticka. Det gick inget bra. Så smarta Liinda tar en kniv som ligger på diskbänken. (nepp inte en ren kniv) och ska peta ut stickan som sitter på foten. Så slinter smarta Liinda med kniven. Och det blir ett jack i foten. Nu har det gått en vecka och såret var snorfult och större och svullet och liksom blålila runt om. Så Liinda fick åka till doktorn och de fick pilla på Liindas fot. Och Liinda själv satt hemma hos mig i flera timmar före och bara ojjade sig över att de skulle röra vid hennes fot så jag tänkte skjuta henne först. Men insåg att det går nog över :-)

Så jaja, där har vi den korta versionen. Och ja vi får inte glömma vad sköterskan som gav Liinda tiden till doktorn skrattade när hon fick höra vad som hänt :-) Så Liinda har gjort en god gärning i dag. Eller flera. Först sköterskan som fick sig flera goda skratt när Liinda berättade vad hon gjort. Sedan sköterskan som skrattade när hon skulle göra rent Liindas sår efter läkarbesöket :-)

Audiatur et altera pars

Moa-16
0

Nä nu tycker jag också synd om LiindaFörvånad

Faxlin
0

#28: haha, fast liiite var det självförvållat liksom. Det är det som gör att jag retas med henne. Men ja du har rätt. liite synd om henne är det, eller rätt mycket. Men det säger vi inte högt. Då kanske hon tror jag bryr mig om henne. Och det är inte bra vet du :-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#28: TACK

ÅSA FAXLIN!! Jag hade faktiskt redan berättat för Skruttis på msn.
EN SNYGGARE VERSION! Men nej, nu kommer hon iallafall skratta.
MORR!!

// Liinda

Anders 50
0

Sticka i foten?? Förvånad Då blev det väl ambulans in till akuten??  Huvva!!

Stackars, stackars Liinda!!

[Norum]
0

Tur det inte var en spik i foten.. haha

jag skrattar aldrig åt dig Linda! Cool

*vrider mig som en mask på golvet och fnissar så tårarna rinner*

LiindaH
0

#31: NEJ ingen ambulans nu är du bara elak…
Men kniven jag försökte få ur stickan med var tydligen inte ren ;P

#32: Pfft.

// Liinda

Anders 50
0

#33 Smutsiga knivar är inte att leka med. Prova med nål och pincett nästa gång.

Faxlin
0

#30: haha, men ja nu fick hon sig ett gott skratt. Med andra ord så har jag varit duktig. Man ska sprida glädje. ;-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#34: Hade redan provat det.

#35: Fnyss.

// Liinda

Anders 50
0

#35  Så det är du som är den skyldige till att Åsa skrattat så länge ?

Hon bara skrattar… hela tiden…

LiindaH
0

Fnyss på er..

// Liinda

[Norum]
0

Kan ta mig sjutton inte sluta…. jag bara ler och skrattar HELA tiden!

Så sanslöst.. Jag ser den lilla, lilla foten framför mig och den stora skitiga kniven som går bärsärkargång i köttet på jakt efter en liten, liten flisa…

Tur att läkarvetenskapen har kommit så långt att det finns penicillin… Och det är ju mögel! Så ät mögel du Linda så ska du se att din fossing mår bättre….

*skrattar så jag kiknar*

LiindaH
0

Fnyss… Ni är bara elaka

// Liinda

[Norum]
0

Nähä… Om du bara visste vad snäll jag är! Fråga min lilla gubbe så ska du få höra vad snäll och snuttig jag är… Speciellt när jag har kul! Flört

LiindaH
0

Aldrig, så nu lämnar jag er massa med massa. HERRÅ

// Liinda

Faxlin
0

haha, ja men det är roligt. Jag skrattar gott jag med kan jag säga. Och gjorde hos läkaren med. :-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Åsa… Läkarn hade bara sniffat för mkt läkarlukt ;P

// Liinda