Power Big Meet 2009
Tänkte passa på att tala om att from imorgon torsdag ev. på fredag så kommer ni kunna följa Power Meet i bilder direkt från en ny hemsida powermeetbilder.se. Allt uppdaterat live från händelernas centrum på Västerås gator.
Det är jag och min kusin som driver den sidan.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vad skojigt. Kna tänka mig att det blir en välbesökt sida då det är många som intresserar sig för just Power Meet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Får hoppas på det. Sidan är inte ute ännu helt, ska fixa flyers som skall sättas upp och delas ut under morgondagen. Under cruisingen kommer vi att dela ut lappar i visitkorts storlek med sidans adress där dom kan se sina bilar. Ska även göra ett försk att få lite reklam på lokalradion som sänder live under hela power meet.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Domänen för sidan är avbeställd pga att domänen skulle inte börja fungera förs i mitten av nästa vecka så jag har fixat en kortare adress istället http://powermeetbilder.webb.se, har även fixat så vi kan lägga in text för senaste nytt direkt på sidan.
Sajten rullar på, ligger just nu 4 album uppe.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är ett litet filmklipp som jag filmade igår med min kompakt kamera.
Näst sista bilen i filmen var ju för skön! Lite tung i baken! Är det en Opel? Tycker den liknar en Kapitän.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#7 Största delen av bilderna är från fredagens fin cruising.
Det var på fredagen de var där.
**MVH Cerrolyn