Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 876 ggr
Lotta_A
0

Flytta hemifrån

Jajamensan! Jag ska flytta hemifrån :D
Har äntligen fått en lägenhet och jag har väntat länge så jag är jätteglad!
Jag flyttar i februari och kan knappt vänta!
Ska bli så spännande. Någon gång efter jul ska jag åka till IKEA och storhandla det ska bli så jävla kul :D:D hihhihihhihihi

Faxlin
0

Förstår att glädjen är stor. Att flytta hemmifrån är ett stort och viktigt steg i ens liv. att man sedan får springa runt på IKEA och shoppa loss gör ju inte saken sämre ;-)
Lycka till i nya lägenheten. Hoppas du skriver och berättar om flytten sedan.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

CBA
0

Grattis vad roligt :o)

Du är du i full gång med att planera inköp och färger nu då ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

KajsaM
0

Vad roligt Lotta :) Och ikea är ju inte dumt ;D

CarlS
0

Grattis!

Minns när våra barn flytta hemifrån. Det blev sååååååå tomt!

Men jättekul för dem och det är ju det viktigaste.:)

"That´s life"!

//CarlS

Lotta_A
0

#1: Såklart att jog kommer berätta om flytten och hur det går :) Och massa fina bilder ska jag ta sen! 

#4: Kan tänka mig att det blev riktigt tomt där hemma! Men när jag flyttar så kommer min lillasyster, 17 år fortfarande bo kvar hemma. :P Men när hon flyttar om något år så kommer det bli ensamt och tyst för mamma och pappa, men dom har ju alla fall varandra ;)

Pernilla
0

Grattis Lotta! Kommer fortfarande ihåg tiden i min första alldeles egna lilla etta som något mycket speciellt! Hoppas du får riktigt roligt!

Zara87
0

Grattis till lägenhetn.. :D själv så flyttar jag snart med :D

Lotta_A
0

#7: Jag läste det. Grattis på dig med sara. Men jag måste vänta ändå till februari innan jag flyttar :( men det kanske är bra. då har jag gott om tid på mig att planera allt och införskaffa grejjer och sådär!

Madde
0

Då får man gratulera Lotta till en egen lägenhet. =) jag kommer ihåg den känslan som att det vore igår. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Lotta_A
0

alla verkar minnas känslan av att flytta hemifrån. ens första egna lägenhet lixom. ja. det är ju något speciellt :D

Faxlin
0

#10: Ja visst kommer man ihåg känslan. Den tror jag aldrig man glömmer faktiskt. Det är ett stort steg att bli vuxen med totalt eget ansvar. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenka
0

Grattis.. Längtar till jag själv flyttar hemifrån :)