Flytta ihop med älsklingen!
Fy bubblan va kul det ska bli att flytta hemifrån å flytta ihop med min pojkvän (snart sambo:P) Vi flyttar in i slutet av dec..
Idag har vi handlat lite saker till Våran lägenhet :D Längtar så tills vi flyttar! Vi kanske tillomed kan fira in det nya året i lägenheten
hoppas, hoppas..!!
Var bara tvungen att berätta :D
Häls. Sara :)

Vad roligt :)

Jätte roligt :o)
Jag kommer ihåg hur spänd jag var när jag och min numera make skulle flytta ihop :o)
Spännande!!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Vad roligt att höra. Förstår att du är glad över detta.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Gud vad roligt! Jag ska också flytta hemifrån snart. I februari. Så jag förstår verkligen hur glad du är :D
Ett tips är ju att shoppa det mesta av grejjerna till lägenheten mellan jul och nyår för då är det ju oftast julrea i dom flesta affärer! :)
det är alltid spännande när man flyttar ihop med killen. Får gratulera. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Så kul.. Grattis! :D

Tack, tack :D
#4 smart Lotta, att handla i jul reorna.. :D synd att det ska vara så mycket folk bara..men men det är ju billigar å då kan man köpa lite fler saker..hehe..
Häls. Sara
Grattis _Sara_
Reor är bra men det är också bra med de stora butikskedjorna i utkanterna av stora städer.
Har Du tillgång till något sådant område? Där hamnar allt som inte blivit sålt när de andra butikerna får ont om plats. Jag har köpt billiga sängkläder och gardiner på Jysk och en hel del på Rusta.
Numer pensionär i Nynäshamn