Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: historier
Läst 581 ggr
Madde
0

Förlängt på jobbet???

Yes, äntligen var det dags och få reda på om man får gå efter nyår eller om jag får stanna kvar. Det har pirrat i magen hela dagen.

Det första jag får höra är en arbetskamrat som får gå då han var sist in. Hjälp tänkte jag då, tänk om det blir samma för mig, att jag inte får vara kvar.

Till slut kommer min chef till mig och säger, ja då fortsätter vi som innan, med ett leende på läpparna. Ja tack. =) Så nu har jag fått förlängt till sista februari, det vill säga längre än de andra på min avdelning. =) Så det är ju riktigt goda nyheter för mig. =) Så goda att jag vill dela de med er. =)))

Hoppas att ni andra har haft en lika bra dag som jag. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annika
0

Kul! Grattis!

KajsaM
0

Grattis Grattis :)

Madde
0

Tackar. =)) Känns skönt att ha hittat hit. Känner mig mycket mer positiv. =)

Även om jag alltid försöker ha ett leende på läpparna. Ett leende smittar så lätt vidare. =))

Faxlin
0

Grattis, jätteglad för din skull. Jag vet ju att du är en arbetsmyra som mig. Inte gjord för att vara arbetslös. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

sen jag fick jobb i maj är jag lyckligt lottad. =) Så jag ska verkligen ta vara på det. =)))

sarae
0

Grattis madde! du förtjänar verkligen det!

Annette
0

Det är som en bra julklapp i förskott. Grattis!

Madde
0

Ja det kunde faktiskt inte bli bättre. =) Sen blev inte resan till chile (5 januari var det planerat men blev inställt.) av så då behöver jag inte tänka på att jag blir arbetslös eller så. Känns riktigt gött. =))

Det gäller och se det positiva i det negativa. =) Vilket jag börjar bli rätt bra på. =)

Annette
0

#8. Det är ändå bäst hemma ;)

Jenka
0

Grattis! :D