Syns i tidningen Internetworld
Köpte ikväll nya numret av tidningen Internetworld! Till min förvåning upptäckte jag då att de hade lagt in en liten "synpunkt" som jag hade haft om deras tidning! I nummer 11, sidan 11 i stycket:
"Sajten har blivit bättre"
Min synpunkt var att jag tyckte att deras sajt, idg.se hade fått en jättefin "ansiktslyftning".
De har tidigare för något halvår sedan skrivit i tidningen om att vår portal var "Splittrad" om Sverige så det var därför jag skrev som jag gjorde. (Om ni läser den lilla notisen)
Passade på att göra reklam för ifokussajterna också via ett tackmail till dem. Kanske, de ger oss lite utrymme i tidningen nästa gång. Man vet ju aldrig…:)
Alltid en glad nyhet att hamna i Internetworld (även om man har en "splittrad" sajt. Syns man inte finns man inte..:)

Otroligt bra skrivet. Och roligt att de nämner sajten i tidningen. Hoppas du får många besökare in på din sajt på grund av detta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack Åsa! Ja, det hade varit roligt och ännu roligare om de hade gjort något litet reportage om ifokussajterna i nästa nummer av tidningen.:)
//CarlS

#2: haha, ja hoppas kan vi ju alltid. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kul att du komma med, grattis lr vad man nu ska säga :P