Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: allt-annat
Läst 936 ggr
[Norum]
0

Hitta på bus?

Vi skulle ha hittat på nåt rackartyg nu medans vi har chansen.. Känner mig lite odygdig! Oskyldig

[Norum]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ingen vill busa så kan jag i alla fall bjuda på lite tårta.. :-)

Anders 50
0

Ja ni kan vi kapa sajten och göra vad vi vill!  Katterna är ju borta så nu kan vi dansa på borden!   Cool

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Norum]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tadam trallalla

LiindaH
0

Humpf

// Liinda

[Norum]
0

Du måste verkligen söka läkare, Linda! Nu låter du så där konstigt igen.. Verkar vara nåt kroniskt… Stackare, tycker synd om dig som har kråkor i halsen jämt..

*kramar om*

LiindaH
0

Nä Faxlin behöver få ordning på sina medlemmar så löser det sig

// Liinda

[Norum]
0

I dag har vi träffat Faxlin! Hon tänkte stoppa valpen i sin väska när hon skulle åka! Förvånad Tur att han är för stor för nåt sånt.. han skulle aldrig klara sig utan matte och husse.. Jag såg nog hur hon försökte trycka ner honom i sin ficka men det gick inte…
Tji, fick du Faxlin! Tungan ute

Faxlin
0

haha, johooo, han ville sååå gärna följa med mig hem och busa och pussas. Han sa det faktiskt :-)

Måste dock vara liiite seriös här. Måste berätta att jag tyckte det var helt underbart roligt att få träffa både Åsa och Anders. Ni var precis som jag tänkt mig.

Kramis

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Äsch då, är du redan hemma?! haha

Visst var det kul? Fast jag trodde du var blond, blyg och försynt.. det sprack! Om man säger så.. Tungan ute

Du kommer att bli våldgästad vid första bästa tillfälle kan jag tala om.. Tar kanske svängen förbi när jag åker upp i september..

Faxlin
0

haha, hur sjutton har du fått mig till blyg och försynt. Okej för hårfärgen, det säger jag inget om. Men BLYG och FÖRSYNT?? hihi, du är rolig du. Trodde Anders också att jag var blyg och försynt? Snacka om att jag vart en hejdundrande besvikelse då. hihi

Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Nåt ska man ju säga.. Tungan ute För du vill inte att folk ska veta hur du egentligen är?? Flört

Faxlin
0

Johodå Skruttis, klart folk får veta hur jag är. Det är ju det som är så bra.

Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Jag föreställde mig en pratglad liten rund gråhårig tant, med drag liknande avataren, och med en iller på axeln.  Oskyldig

Men ack vad man bedrog sig.  Förvånad  Kalle har tur han! Skrattande

[Norum]
0

*13 Vad menar du med det?! Och du har otur då eller?? Förvånad

Anders 50
0

Nej tur… huvva för en iller på axeln! Tungan ute

Faxlin
0

#13: haha, du är för underbar. Bara älskar hur du hade föreställt dig mig. :-)

#14: Nejdå, han har ju världens tur. Han har ju fått dig.

Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Alla som har en Åsa har tur… Tungan ute

Faxlin
0

haha, tror inte Kalle håller med riktigt. Men ska visa honom denna tråd lite då och då så kanske han håller med :-)

Audiatur et altera pars