Vad händer i Augusti?
Jag bytte sonika ut den gamla tråden, tyckte den var lite seg.. :)
Så nu vill vi höra precis allt som händer och sker i Sveriges avlånga land denna månad. 
Jag rensar faktiskt ogräs i dag.. Tänk, jag fick helt nya rabatter!
Rosorna och pionerna hade inte satt så många nya skott som jag trodde.. det var mest ogräs.. 
Å andra sidan, akta er vad fina rabatter jag fick! 

Ja det där med rabatterna skulle jag också behöva engagera mig i. Men det får bli något annat år.
I Augusti har jag min lill kråka som fyller sex år. Så det ska bli kalas för henne i alla fall. Sedan börjar samma kråka i skolan i sexårs denna månad. Och hon ska skolas in på fritids för att kunna åka med samma skolbuss som storebror hem från skolan. Vill inte riktigt släppa råkan på enbuss själv ännu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så vuxen hon måste känna sig nu med allt det nya. Skola, buss… stora milstolpar i en kråkas liv..

på lördag den 15:e ska jag hjälpa till på en hundutställning här i Luleå och i slutet av månaden ska jag träffa en trevlig iFokusare och kika på en kattutställning 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Nu blev jag nyfiken! Vilken är den trevlige ifokusaren??
*kan kanske gissa*
Kul med utställning..Tänkte ställa ut Lillen men han har överbett så det sprack kan man lungt säga.. buhu

#5 den trevlige iFokusaren är DavidE 
Ojdå är det stort överbett?
_**/Mvh Anne
Ha! Jag gissade rätt… Passa på att fota honom också, det tycker han om. Han är en riktig linslus.. haha
Oja, hur mycket som helst. Trodde det skulle gå över när han bytte tänder men icke.. blev nästan värre. :(

#7 haha jag kommer ha fullt upp med att titta på alla söta katter så inte har jag tid att komma ihåg kameran 
_**/Mvh Anne
Äsch då..

Klart du ska fota davide anne. Och så får du lägga ut det här sedan :-)
Audiatur et altera pars
JA! Vad kul det skulle vara… hehe

Fast Åsa jag har också kort på David faktiskt. Om du nu vill se sådana. Fast risken är att han kommer ner och dödar mig då visserligen. Men det är klart, om jag gör det så kommer han hit och träffar en igen i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
Jag har faktiskt också kort på honom… finns i mitt bildarkiv på datorn!

Vad som hänt denna månad….
Mina systrar har fyllt 16..
Attis har tagit sin solo license.
Vad som händer:
Jag ska börja "skolan".
Fixa lite annat smått oh gott ;)
// Liinda