Cyklat med Lillen
Jag har faktiskt tagit första cykelturen med Lillen i dag.. han höll på att driva mig till vansinne! Bet i allt, ryckte och slet i allt, sprang fram och tillbaka.. så till slut tog jag fram cykeln hehe
Det blev kanske 1km allt som allt, han sprang som en tok! Det är ju en vinthund och jag riktigt såg vad han njöt av det hela. Får ju egentligen inte motionera honom än men jag cyklade bakom honom hela tiden så han fick bestämma farten..
Så gissa vem som har sovit som en stock efter det! (Nä, inte jag) Han ligger helt utslagen och snarkar så råttorna flyr ur väggarna.. haha
Detta komme jag absolut att göra om… hehe

hihi det vill jag se… filma filma filma.. men behöver du verkligen trampa när du cyklar med han ?
// Liinda

haha, underbart. Det känns så skönt när de verkligen får röra på sig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Han sprang lös.. Jag får egentligen inte motionera honom men jag tänkte att om han får springa i sin egen takt utan att bli stressad så kan det ju inte göra så mycket.. Han var helt färdig efter den turen! haha
Lite svårt att ta bilder när jag cyklar och hn springer benen av sig..
Sen var jag iväg och köpte en madrassbitt som jag har bäddattill honom på köksgolvet. Han behöver en riktigt tjock så att han inte får liggsår.. Så han ligger och trynar på den just nu faktiskt.. :-)

#4: Påminn mig till nästa semester så ska du få ett helt gäng från tant Åsa. Eller förresten, påminn mig när du kommer förbi. Det är ju tidigare :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh, har du påslakan till övers?! Jag kommer, jag kommer.. haha
Tack snälla!