Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 150 ggr
Annika
0

Också nytt jobb

Eftersom ni är flera som firar era olika jobbförlängningar och fasta jobb och annat här så får jag också passa på att göra det.

Idag skrev jag på papper om ett nytt jobb. Totalt 1200 sökande och så vill de ha mig av alla. Fantastiskt känns det! Jag som trodde att det var omöjligt att få nytt jobb när man har två små barn som är sjuka nästan jämt. Kul kul!

Madde
0

grattis till jobbet. =)) Och jättebra att du var nr 1 av 1200. Det är inte illa.

Vad är det för jobb du har fått?? Vore skoj och höra. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Grattis, super roligt att du fått jobb.
Säger som Madde vore skoj att höra vad du fått för jobb.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annette
0

Grattis!

CarlS
0

Grattis! Så, bara 1200 sökande! :)

//Carls

Niklas
0

#0: Kom du ihåg att säga att du har två små barn som är sjuka nästan jämt? :-)

Att du fick det var inte så konstigt. Är man den bästa de intervjuar blir det lätt så.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Solveig
0

Grattis! Och barnen blir snart friskare när de haft alla baciller!

Jenka
0

Grattis till jobbet!

Christina
0

Varmt grattis - och hörru - snart slutar barnen vara sjuka. Minns att jag tyckte de jämt var det under de första två åren på dagis. Men så vips slutade det och under hela skoltiden var mina barn aldrig sjuka. Annat än skolksjuka någon gång, men då var de gamla nog att vilja vara hemma på egen hand.

Annette
0

Mina har kommit upp i skolåldern och är mycket sällan sjuka. Det blir snart bättre för dig också.

Annika
0

Ha ha, vad kul med så många fantastiskt positiva kommentarer!

#5 nja, de frågade om min hälsa och om jag är borta mycket. Då sa jag faktiskt att jag har två barn som ju är sjuka som barn är, men att min egen hälsa är god.

Det är ett butiksjobb. Inget avancerat, vi ska öppna en ny butik i en kedja som säljer prylar och saker och grejer i stora drag. Men jag är jätteglad och de verkar ha en väldigt bra personalpolitik och det är väl mest det jag är ute efter just nu.

MarieK
0

Jättegrattis…

Oskar
0

Grattulerar säger jag med!