License
Idag fick min svarta fara license på Sprint ;D .
Om vi är stolta här hemma att han klarade det.
Dock sprang han in i räcket i andra kurvan.
Men klarade sig som tur va utan några skador.
Nu ligger han i sängen och tuggar ben och mår som en äkta prins ;)
// Liinda
Vad kul! Gratta lilla Zorro (svarta faran) från mig..:-)

Attis tackar så mycket =)
// Liinda

Grattis Attis pojken. Hur gick det för Carinas andra hundar då? Hälsa henne att jag kommer i morgon förresten. Vart sittande i telefon så länge angående pappa ikväll så det blev för sent för att åka över till henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hennes fick också License ;D . yeeey!
Ehum, men hon är ju iallafall på jobbet ;P
Hur är det med pappa ?
// Liinda

Hur länge jobbar hon idag? Stort grattis till hennes voffsar med då :)
Pappa mårinte bra alls. Det är lite jobbigt nu när man har sett vad mycket säre han mår. Och så allt tjaffsade med fritidsplats och skit. Men jaja, två nya rektorer att lära upp, det är väl inget. *suckar och ömkar mig liiite*
Audiatur et altera pars

Hon jobbar stängning.
Ofan! finns här för dig <3 .
Hade det inte tagit mig 40 minuter att gå hem till dig så hade ja kommit på en gång <3 <3
Sen kan du hälsa din dotter och sons skola att dom banne mig får hålla reda på ungarna som ska ta bussen hem!
Jisses… Tacka fasiken för bra bromsar på bussen och en vaken chaufför!
// Liinda

#6: Vad har hänt nu då med bussen? Eller ungarna ska man kanske fråga.
Audiatur et altera pars

Bussen körde in där för att hämta upp ungar, men ungarna tyckte tydligen att det var roligt att skämta med bussen och sätta ut armar oh ben och putta varandra.
// Liinda

Det ska finnas vuxna vid skolan som håller koll på ungarna. Inte alla har trafikvett tyvärr. Men det har varit mycket problemmed det där med att det saknas personal vid bussen trotts att de lovar att det ska finnas personal där.
Många som blir mobbade blir det just vidbusshållplatserna. Och de har därför lovat att alltid ha personal på plats. Men tydligen brister det igen. Som jag sa, ny rektor nytt jobb med att lära upp dem.
Audiatur et altera pars