Tok skrift
Skriva ditt namn (på tangentbordet)? Ska vi testa med armbåge, haka, panna och näsa.
Armbåge: åsa
Haka: åäöz
Panna: +´2w
Näsa: åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur trött är du inte nu då?? haha

#1: Och än har jag inte sovit :-) Förstå hur den här dagen kan bli. :-)
Men ärligt tyckte vi kunde få oss lite skratt här inne. Och att skratta är väl en god nyhet. Så då matchar det ändå :-)
Audiatur et altera pars
Skratt är aldrig fel! Håller fullständigt med… Men att sova är också bra… du borde försöka nån natt.. hehe

hehe, japp jag har funderingar på det. Natten som var satt jag och roade mig stort. Gick igenom tio pärmar med registrerade illrar och letade reda på de som anmält sina chipnummer. Allt för att försöka hjälpe en som hittaten iller att få reda på vems det är. Tyvärr visade det sig att vi inte hade den illerns chipnummer hos oss i STIF. Men jaja, nu har jag i alla fall bestämt mig för att datorisera skiten.
Så nu kan jag passa på att fråga dig om du har några tips på program där man kan ha register som är sökbara. Helst om manfår välja ska man kunna välja vad man söker på. Om man vill skriva in illerns namn eller ägarens namn eller chipnummer eller hur man vill.
Audiatur et altera pars

Faxlin dååå!
Skruttis, du har ju inte gjort ;O
Armbåge: linda
Haka: ,jknxz
Pana: luijnhfrds
Näsa: Linda
// Liinda

Meehhh, ja vad ska jag göra? Håller på att få spunk här hemma. Och inte kan jag sova heller. Så vad gör man då när hela internet sover och bara jag är vaken :-)
Audiatur et altera pars

Ehummmm.. Man kan måla, brodera, sticka, sy, snickra, titta på tv, leka med djuren, elda upp räkningar.
// Liinda
Nähä du.. nåt sånt program känner jag inte till… men det finns ju program där man kan ha tex skivor i ett slags bibliotek, dom kanske går att ändra på så att det passar illrar istället? jag vet faktiskt inte..

#8: Ja men något sådant kan nog också gå. För då brukar man kunna söka på titel eller regisöreller skådespelare eller så. Hmm, vet du namnet på någotsådant då?
#7: Elda upp räkningar, vet inte om det är så smart. Men ja,brodera kan jag inte göra, har inget broderi att brodera. Skulle behöva få råd med ett sådant igen. Titta på tv gjorde jag massor, snickra känns inte smartdå resten av familjen sover. Leka med djuren, mysa med djuren gjorde jag massor. Måla, har inget att måla,så det sket sig. Behöver få hem färg :-) Så du ser, mitt liv är tragiskt trasigt.
Audiatur et altera pars
Ska se vad jag har i gömmorna, Faxlin..

Men Åsa Åsa Åsa..
jag har papper, pennor och blaha blaha ;)
Bara använda fantasin ;)
// Liinda
Jag har skickat ett mail till dig, Faxlin, med en hemsnickrad exel-varinat på sökbar tabell.. KIka på den och kolla om det är nåt sånt du menar..

Åhh, jag har svarat dig :-)
Audiatur et altera pars

Määh.. FUSK
// Liinda
Vad då fusk?? 

nada.
// Liinda

haha, men nu mina vänner. Någon fler som törs skriva med näsan och armbågen och sådant tok :-)
Audiatur et altera pars
Pekfingervalsen duger gott åt mig… Jobbigt nog det ibland… *asg*
Armbåge: anb ders
Haka: as nbds34rtsa
Panna: wqhjue3wre4wqwq
Näsa: anders
Lätt! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
*19 Vet du vad jag säger om det?? Tsutt…

*asg* skrattar mig ner för soffan och kvider på golvet.
// Liinda
Kliv upp från golvet! Tänk på din allergi och noskvalster.. det kan bli riktigt illa för dig.. *orolig*

Ehum, vad har min allergi med skratt och golv att göra?
ehum!
// Liinda
dammråttor och kvalster….

Vilken tur att jag inte har sådana ;D
// Liinda
ähum…. tror det är nån med svart tunga nu.. tvätta den genast med tvål! hehe

Duuuu! Jag dammsög faktiskt idag..
// Liinda
#27 Inte under sängen!!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#28: Faktiskt inte.. Men mellan madrasserna ;P .
Då vi inte har någon säng ram är det lite svårt att dammsuga där när man är själv med 2 hundar som ska vara med HELA tiden.
Men nu lämnar jag er mina vänner igen.
Lämnar tillbaka internet och återgår till mitt liv här hemma.
Ni tar på mina krafter.
Ha det bäst. KRAM
// Liinda

Japp jag kommer snart och terrar din hyresvärd Liinda :-)
Audiatur et altera pars
Armbåge: isdsabelled
Haka: isasberllerd
Panna: 98wseqwbnerlölö4e3
Näsa: isabelle