snacka om julklapp!
jag har v u n n i t en digikamera!
visste inte ens att jag var med i en tävling, men tydligen 
nej, det är ingen båg, firman är helst schysst, jobbat för dem i säkert 10 år (extraknäck)
eftersom jag har en, min yngste son får kameran och han ger sin till en kompis till honom - alla blir glada! 
Grattis! Hur kommer det sig att du inte visste att du var med i en tävling?
Tom

Grattis, skojigt att du vann. :-)
Vad var det för kamera? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis altavista!
haha, något liknande har hänt mig också. Men då vann jag en resa till Florida med familjen och 1000$ i fickpengar. Jag hade ingen aning om att jag ställt upp i någon tävling när jag blev kontaktad. Problemet var att jag var 16 år och för att vara med i tävlingen, var man tvungen att vara minst 18. Så det blev inget. Men glad blev jag ju iaf, jag som har så otur annars. För tur i oturen så vann jag ju NÄSTAN ändå. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Jim: det var tur att du var inte 18
dessa s.k. vinster är båg och lurendereji. Jag har också "vunnit" en sån men det visade sig att de var ute efter mitt bankkontonummer 
Tom: tja, det var säkert några frågor som jag har svarat på, men eftersom jag är inte den typen som "brukar" vinna (har aldrig gjort det sen tidigare) jag la inte på minnet - det finns inte hur mycket som helst plats i min lilla hjärna 

Grattis! Det var ju roligt för dig och de andra!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
När jag var åtta ringde någon hem till oss och började prata på engelska. Jag fattade ingenting förutom första meningen som var "You can be a winner!" Eller nått ^^ Jag skrek av lycka och gav telefonen till pappa, som till min besvikelse la på, haha :D Nu vet jag att det bara är lurendrejeri!