Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 187 ggr
Leffe
0

Nu är det över

Äntligen är julaftonen över. Nu kan alla gå tillbaka till vardagens lunk. Om vi bortser från mellandagsrean.

JimJ
0

Ja, det ska bli så skönt. :-)
Nu är alla barn glada, mätta och belåtna av vad allt julen har gett dom. Nu hoppas jag man slipper höra på tjat om att man ska köpa leksaker och godis. :-)

När börjar mellandagsrean och hur länge håller den på?

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Annette
0

Nu kommer de bästa dagarna med julen, juldagen och annandagen. Man kan unna sig lite lugn och ro, kylskåpet är fullt av färdiglagad mat, så det är bara att värma.

Faxlin
0

#2: Håller med dig. Sååå lungt och skönt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

StefanW
0

#2 håller med….blir man sugen på något, så dyker man bara i kylskåpet och plockar fram just det där man är sugen på, skönt är också att få vila från spisen….ännu har ingen blivit dålig, så det gick nog bra i år ocksåSkrattande

Stefan - Modellbyggare

cornish
0

#1- mellandagsrean brukar börja redan på annandagen-och hålla på över mellandagarna tills "januarirean"börjar..typ..
En helt hysterisk tillställning i vissa affärer i Sthlm City.folk hänger på låset,slåss om plaggen osv…jag undviker den numera…
Kan dock vara bra att fynda en del större saker som tex digitalkamera-som jag själv tänkte göra om det lönar sig…Åker dock till köpcentrum utanför innerstan- trots att jag bor i stan!
Det är för mycket folk nere i City…och inga parkeringar..då får man i så fall promenera ner eller ta buss/t-bana..

God nyhet är väl dock att denna rea gör att mycket kan fyndas till halva priset mot vad det kostade innan jul!
(läge att ha kvitto kvar-lämna tillbaka och köpa om!! Om man nu orkar..)

dreamiz
0

Ja varför stressa som tossingar för nåt som är över så fort?

Jag har i varje fall njutit av mina extra dar ledigt från jobbet!