God morgon 8:e september 2009
Sitter just nu på min tråkiga kurs och inväntar på att en timme ska gå. När klockan slår 10 ska jag bege mig av här ifrån för att hålla media bevakning på Nationella insatsstyrkan som kommer hit till Västerås och ska dyka i våran vackra å som flyter igenom stan. Dom ska dyka efter ett eventuellt mordvapen som har används för att ha haft ihjäl en 54-årig kvinna här i Västerås. Polisen har utgått från dag ett att det skulle röra sig om ett mord.
Efter det ska jag hem till min käre vän och fota lite mera till hans hemsida. Jag har tidigare vart och fotat hans musikstudio där ha just nu prodar musiken till en känd rap stjärna från England. Mina bilder kommer delvis finnas med bl.a till omslag och deras respektive hemsidor.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Du verkar ha fullt upp!
Kul att du har så mycket jobb med kameran!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jo, det börjar att ta sig. Sen gäller det att nån vill köpa bilderna också så att det lönar sig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Godmorgon säger jag med. eller godmiddag nu kanske :-)
Skojigt att det tar fart med bilderna för dig Andreas.
Här går det mesta i djurens tecken som vanligt. Är det inte möss så är det illrar :-)
I helgen ska jag till Jälla naturbruksgymnasium och visa upp illrarna på deras öppna dag så att folk får se vilka underbara djur de är egentligen.
Näste vecka är det rättviks naturbruksgymnasium dör jag ska föreläsa för en klass.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så nu så är jag hemma efter att ha fått massor med bilder på Nationella insatsstyrkans dykningar i centrala Västerås.
Här hittar ni 40 bilder som jag valt att publicera på min hemsida.