Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketthistorier
Läst 423 ggr
JimJ
0

Tur med xbox

Idag var jag nere och köpte ett xbox till Julia med 2st spel.

Det var ett så kallat pre-play xbox, ett begagnat fast man får 1 års garanti till det. Vi hade ju en sådan tur att vi fick tag på det sista som fanns på lagret. Men man kunde ju tro att de hade kollat så det fungerar innan de sålde det också! När vi kom hem började vi raskt packa upp och koppla in xboxet. Men så blev det bekymer när vi skulle stoppa in ett utav xbox spelen vi också köpte. Det gick inte att trycka ut cd-spelaren.

Men det här är faktiskt en stor tur i oturen. Vi köpte nämligen det här xboxet för 899:- på EB-Games. När vi sedan gick och skulle köpa spelen på Game, hittade vi att de sålde ett xbox + 4 spel för 999:-.

Imorgon ska vi därför gå tillbaka och byta tillbaka till kontanter. Sedan går vi till Game och köper ett xbox och väljer 4 spel för bara en hundrig dyrare. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
0

haha, ja det är ju tur i oturen. Så en god nyhet vart det av det icke fungerande spelet. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tom
0

Härligt! Det är aldrig fel att göra ett klipp då och då.

Tom

JimJ
0

Om man trycker in cd-rom luckan samtidigt som man trycker på knappen som ska ta ut den. Då åker den ut och jag kan stoppa i skivor och spela utan problem. Men självklart vill jag ju ha ett helt fungerande xbox. Men nu har jag ju iaf någonting att göra inatt. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
0

haha, ja det var ju ännu en god nyhet. Nu kan du använda spelet så länge. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JimJ
0

Och nu har jag kommit så långt på Fifa Street och Burnout 3, att jag inte är så jätte sugen på att byta xbox längre. Då mister jag ju mina sparade spel filer. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson