Röjt i källaren
Uschvad med skit man samlar på sig. Men nu har vi haft storröjning i källaren här hemma. Eller okej i ett rum i källaren. Och det vart garanterat två släpvagnar med soper.Så det blir att köra bort dem på lördag nästa vecka då det är sissta lördagen imånaden. Då har våran återvinningsstation öppet på lördagen. Eller så får vi köra dem i veckan genom att vi lastar dagen före så då hinner vi när sambon kommer hem från jobbet med.
Men det underbara i det är att jag plötsligt fått ordningi ett rum som varit en sopstation. Nu ska sambon bara bygga hyllor där så kan mössen få ett eget rum. Där jag dessutom har vatten och allt så det blir super bra. Känns som om jag och barnen har gjort ett super jobb denna lördag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jo. vi är ju ett samlarfolk. Men hur blev det, fick inte något annat rum ta emot en del grejer "som kan vara bra att ha"? 
Så brukar det bli här…mycket flyttas bara…man kan ju inte slänga nåt…det kan ju vara bra att ha! 
Men visst är det kul när man lyckas få till det!
Nu kommer ni ju att få ett fint MUSeum.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Klart det vart en hel del flyttat. Men det dök fram saker som man verkligen saknat men inte hittat :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh vad skönt! Kul att ni ska inreda rummet med hyllor och så….

Yeeey =) Heja Åsa =)
// Liinda
Har du lite att göra en dag, Faxlin kan di komma hit och fortsätta.. haha Skulle behöva typ en bulldozer på vinden.