Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 964 ggr
Faxlin
0

Dagens bästa

Dagens bästa här hemma är att sambon får komma hem från sjukhuset på permission över helgen. Saknar honom så otroligt mycket när han inte är här. Även fast jag träffar honom under helabesökstiden varje dag på sjukhuset är det inte direkt samma sak. Längtar till att kunna krypa ihop med honom i soffan och bara slö tittapå en film och kramas.

Tänk vad man lär sig att uppskatta de små sakerna i livet efter en sådan här sak.

Hoppas eran dag blir lika bra som min kommer bli.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
0

Vad kul! Det är faktiskt småsakerna som är viktiga i livet.. det är dom rackarna som är svåra att hitta och behålla dag efter dag.. Krama honom ordentligt.. Glad

[Jeremina]
0

Faxlin! Ta hand om dig och din man och riktigt mys och tänk på de kommande stunderna när han väl är hemma på riktigt igen!

Det är så sant att man värdesätter de små sakerna mer om man varit nära att mista den man älskar mest. Jag kände när min man fick operationen gjord i halspulsådern för att förhindra stroke då levde jag i ett lyckorus över att han levde och fanns kvar hos mig.

Jag har även varit nära att mista min yngre son när han var baby men en operation räddade även honom och han är 29 år idag.

Kramar Jeremina!

Anders 50
0

Krama på!!! Men krama inte sönder Kalle, bara!   Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

haha, du har rätt Anders, jag har ingen stor karl så jag får väl vara lite försiktig om honom :-) Även omdet nu var han som höll på att krama sönder min hand i dag. Mendet var med höger handen så det var värt smärtan kan jag säga :-)'

Och jag njuter verkligen av att ha honom hemma. Men en snabbis kan jag smita in och säga hej ändå till er :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars