Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-goda-gärning
Läst 356 ggr
Faxlin
0

2007-01-01 Dagens goda gärning

Första degens goda gärning 2007. Måste vara alla dessa underbara djurvänner som stöttat sina djur nu när det smällts in för det nya året.

Men säkert hinner ni med några andra goda nyheter i dag. Själv ska jag faktiskt bara mysa idag.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JimJ
0

Jag har också en stor lust att bara sitta hema och mysa.

Men istället ska jag åka hem till mormor igen och fortsätta hjälpa henne att förstå sin nya digitala video-kamera. Hon ska till thailand i några månader snart, så hon måste kunna den innan hon åker.

Efter att jag varit hos mormor, ska jag besöka en mycket god vän till mig för första gången på flera år! Det ska bli väldigt kul. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
0

Min goda gärning har jag gjort till mig själv. Jag har sovit. Somnade vid 8-9 på kvällen igår. Sov sött till klockan var vid 3 tiden, vaknade satte mig här ett par timmar och somnade sedan snällt om tills klockan var vid tio och hunden ville ut. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mosterMimmi
0

Min goda gärning var att jag klockan 02.30 hämtade min dotter utan att fråga varför, när hon ville hem istället för att sova över som hon bestämt.

KajsaM
0

Min goda gärning idag var att hjälpa mormor i stugan att städa :)

Lullan1
0

Min goda gärning är till mig själv idag! Jag har varit ute på en riktig dunderpromenad i det fina vädret och bara njutit av vinden den isblå himlen! Det kommer jag att leva länge på!