Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 1030 ggr
Faxlin
0

Första tattueringen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp nu är delar på första tattueringen gjord i alla fall :-)

Dock vart det en lång sittning ca 5 timmar tog den och då vart bara huvudet klart. Så kroppen ska jag in i slutet av månaden och fixa, den bör ta ungefär samma tid den att göra.

Men jag vill i alla fall dela med mig av min glädje över min första tattuering och jag vågade trotts min skräck. Så ja vill jag självklart visa den med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

fin

// Liinda

[Jeremina]
0

Vad gulligt…Glad och snyggt gjord!

AndreasS
0

Riktigt snygg.

Välkommen in i de bläckberoendes förening.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Anders 50
0

Vad snyggt och naturtroget! Är det någon av dina illrar som blir förevigad?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Tackar för berömmet.

Men bläckberoendes förening bör jag nog hålla mig borta från. Det här var inte skönt. Och att vetaatt jag har 6 timmar kvar på nästa sittning för att få den klar är rätt skrämmande.

Japp Anders det är min Eris som stått modell för denna tattuering. Hon representerar hela min kärlek till dessa underbara djur. Hon står för allt jobb en människa kan behöva lägga ner på att få en iller som andra anser hopplösa men som kan visa sig var en riktig älskling som pussas mer än gärna. En riktig symbol helt enkelt :-)

Audiatur et altera pars

Anders 50
0

"Ska man bli fin, så får man lida pin!"

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AndreasS
0

Jag var livrädd den dagen jag skulle sätta mig under nålen. Min första tatuering gjorde jag på höger underarm där har man känslig hud men döm av min förvåning så trodde jag inte att ens att tatueraren hade börjat för jag kände ingenting. Min andra kändes men bara på ett ställe där det är ben.

Första tattoon

Min eviga kärlek till mina söner Michael och Elias

Andra tattoon

Min kärlek tillmina Grön-Vita hjältar Västerås SK (Bandy & Fotboll)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

tjiggit
0

grattis! Kanonfin tatuering!

Faxlin
0

Tackar för berömmet.

Audiatur et altera pars