Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 1069 ggr
LiindaH
0

När livet vänds

När livet vänds från det onda till det bra så känner man en så otrolig kick i kroppen att man skulle kunna kasta glädje pulver på allt och alla.
Det finns inga hinder i ens vardag som är synliga.
Man verkligen njuter av allt.

Sådant period har jag äntligen kommit in i.
Efter veckor? Månader? You name it av tårar och depression känner jag äntligen en stor glädje i kroppen.

Jag älskar min sambo extra mycket eftersom han fortfarande pussar mig godnatt och varje dag talar om att han älskar mig.
Jag älskar mina hundar , deras glädje och spring i bena.
Jag älskar mina katter… För deras utstrålning och engamenag.
Jag bara älskar allt.

Jag kan nog inte riktigt förklara hur glad jag är.
Även om jag vet att jag lätt kan falla tillbaka till gamla jag så känner jag att jag inte kommer förlora en sekund av denna glädje.
Sen i dom deppiga tiderna kommer jag kunna fortsätta läsa denna tråd och minnas och förhoppningsviss bli lika glad igen.
Även om ni kanske inte förstår hur bra jag mår eller hur livet vart innan så kommer denna tråd för evigt vara mig ett minne.

Sen att människor som ni här inne verkligen kan få en att le gör ju inte vardagen sämre.

// Liinda

Anders 50
0

Kul att vi kan vara till nån nytta! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
0

Låter verkligen underbart Liinda. Passa på att njuta för den känslan du har nu är underbar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#1: Det är ni alltid <3

#2: Japp det gör jag också

// Liinda

[Jeremina]
0

Jag blir bara såå glad att läsa det du skriver och känner och jag kan förstå dig med alla mina fibrer i hela min kropp….

Jag skickar en massa glada kramar och hälsningar till dig och fortsätt att må så gott….Jeremina Kyss