23.807 på ett år
Ja, tänk vad tiden går fort när man har roligt. Jag ser det som en god nyhet att jag i dag har varit medlem inne på iFokus i ett år exakt.
Under det året har jag:
Blivit medlem först i ridsport.ifokus
Sedan blev det snabbt fler sajter jag blev medlem i.
Starta upp iller.ifokus som sajtvärd
Blev Medarbetare inne på hundar.ifokus
Blev Medarbetare inne på svensk natur.ifokus
Blev Medarbetare på hittekatter.ifokus
Blev Medarbetare inne på godanyheter.ifokus.
Skrivit 23807 komentarer.
Och framför allt fått vara med om ett helt underbart år ihop med er alla här inne på iFokus.
Så den största Goda Nyheten måste vara att grabbarna bakom alla dessa sajter startade upp iFokus.
Tack ska ni ha för ett helt underbart jobb av er som gjort detta möjligt.
Även ett stort tack till alla sajters sajtvärdar och Medarbetare. Ni gör ett underbart jobb på era sajter. Och jag ser fram emot att följa eran utveckling under 2007.
Mvh ÅsaF
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#2: Men du glömde Goda Nyheter. 
Audiatur et altera pars
#3 jag utelämnade den sidan, inte för att vara elak, utan för att jag inte är här så ofta. Och för att det inte är så mycket diskussioner här, men det kanske ändrats till nästa gång jag kommer hit, nån gång nästa år kanske ;) hehe

#4: Men det kommer det bli ändring på 2007 :-)
Då kommer du och de andra hjälpa till att diskutera här inne. eller hur var det? hihi
Måste få retas liiite så här sista dagen för året.
Audiatur et altera pars
Vad bra Åsa! :-)
Är det inte 356 dagar på ett år? Isåfall om man delar alla dessa dagar med antalet komentarer du har gjort, så blir resultatet 66 komentarer per dag. Det kallar jag att ligga i. Försiktigt så du inte blir utbrännd Åsa! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

haha, ja det är nog ingen risk att jag blir utbränd av att skriva med er här inne. ;-)
Men 66 komentarer per dag, det låter mycket när man skriver det så.
Nu har jag nog bäddat för ett lugnt 2007 i alla fall. Sov in det nya året nämligen. ;-)
Audiatur et altera pars
#0. Gör du något annat än att skriva här, du låg ju i ensamt majestät 1:a på de som skrivit mest under December.
Jag låg på 13:onde plats, men kommer nog avancera lite då jag skriver lite i andra forum än bara Trav.ifokus som tidigare ;)

#8: Jadå det gör jag. Jag har två hästar, fem illrar, 6 katter och 4 ungar och 1 hund som också behöver sitt. Så visst gör jag annat. Men jag har vissa sömnbesvär så då blir det mycket iFokus. Sedan att jag har blivit lite iFokus beroende spelar nog in ;-)
Jag har flera favoritsajter där jag skriver en del då jag har stort intresse i dom. Sedan blir det en del då man är Sajtvärd och Medarbetare liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha okej, hur hinner du med xD.
Jag tyckr jag är väldigt mycket aktiv på iFokus men skriver bara 1/4 av alla dina kommentarer. ( Under December var det så )

#10: Receptet för att hinna tror jag är. Strunta i den där lilla petitessen med att sova om nätterna ;-)
Tänk då har man många fler timmar att göra saker på :-)
Audiatur et altera pars
#11, Haha jo, just nu när jag har lov är jag nog dne mest aktiva användaren här på iFokus har ju ty skrivit 250 inlägg på 4 dagar nu! Men sen börjar skolan och man inte kan sitta uppe på nätterna och dylikt…

#12: det var en ruskigt massa inlägg. Hur hinner man med att skriva så mycket då?
Där ligger ju till och med jag i lä.
Audiatur et altera pars
#13, Haha du skriver ju mycket mer än mig! Jag är ju ledig, finns inte så mkt annat att göra…

#14: Inte slår jag dina 250 inlägg på fyra dagar i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
#15, Jojemän, det tror jag sneglade lite på hur många du skrivit…
Du har ju skrivit typ 350 inlägg nu så, det har väl jag inte riktigt gjort..
Eller det är jämnt, kollade mitt eget nu vi ligger typ lika. Men jag ser ingen prestige i det hela. En kul grej bara.
#16, 17 o 18 … jo, det syns tydligt att du tror det är nån form av tävling… ;) hehe
tre korta inlägg på mindre än tre minuter ;)
keep up the good work! ;)
#19, Haha inte det som var meningen. Jag kunde ju inte alla siffrorna i huvudet?

#20: Haha, lite roligt det här i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
#21, Vilket… Men jag kollade ju precis siffrorana.. Ofta jag kan dom i huvudet elleR?

#22: Sorry, jag syftade på #18 inte på #20. Så fel det kan bli ibland. ;-)
Audiatur et altera pars
#23, Hehe, cirka 400 har jag nog skrivit, du då?
_För om jag postar detta och sedan kollar dina antal så skäller väl Precis på mig?
- Ja det är Precis vad jag gör. (**Precis)
**_

#24: Jag måste ärligt säga att jag inte har koll på det. Men tippar på att jag inte ökat speciellt mycket. Har varit dåligt inne här nu de senaste dagarna. Tror jag mest skrivit med dig bara :-)
Audiatur et altera pars
#25, Haha okej, jag har vart inne extremt mkt p.g.a att jag har lov. Men den 9 Januari blir jag lite mer inaktiv här… Så jag tappar ju mot slutet ;)