Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: på-löpsedeln
Läst 925 ggr
Faxlin
0

Nu kan det bara bli bättre

Som brynäs fans kanske man har svårt att se deras första match som dessutom blev en förlust som någon god nyhet.
I elva-tolv minuter stapplade vilsna brynässpelare omkring och letade efter skridskoåkningen och klubbtekniken. Då räckte det att Linköping hade koll på sina grejor och gjorde 3-0 utan att ens behöva anstränga sig. - Det var som om vi satt kvar i omklädningsrummet, sa en bedrövad Ove Molin efter förlusten med 5-3.

Men visst kan man se en god nyhet i det hela. Gäller bara att söka lite. Nu har de som håller på Linköping blivit glada. och laget där har fått upp sitt självförtroende lite.
Som Brynäsare så ger det lite press på spelarna och de vill nog inte ha samma resultat nästa gång :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

precis
0

Och nu har Bäckis - The Kid bara en match kvar i JVM (den om bronspengen) så snart är han tillbaka i laget (så att Molin o Sjödda kan gå i pension…)

MarieK
0

En riktigt god nyhet är väl att det finns fler Brynäs-fans här på iFokus? Bonusdottern har till och med konverterat från Djur"#%#½are (min dator klarar inte av att skriva vad som helst) till Brynäsare. Skrattande

Rickard007
0

En God Nyhet är att Färjestad inte kan bli sämre än vad de är nu.

cornish
0

#2 Se- här har vi en mobbare till - denna sida är icke så god som den ger sken av!

Djurgårdsmobbarna har infiltrerat sidan!Räcka ut tungan

Faxlin
0

Nu ska vi inte vara sådana här inne. Djurgården har sina sidor de med. Och sina fans. ;-)
Och här är allt positivt även djurgården och AIK och alla andra lag.

Audiatur et altera pars

Rickard007
0

#4, Djur#¤%&en = Det är väl ett område ;)

cornish
0

#5 jag skojar Åsa! Oskyldig (tyckte det var roligt..goda sidor är infiltrerade av onda sidor..Generad)

#6 just det- jag bor där! Flört

Rickard007
0

#7, Mm, alltså ingen värdigt hockeylag ;)

Faxlin
0

#7: Förstod det ;-)

Audiatur et altera pars

mandymoo
0

ÅsaF vi har tydligen en sak till gemensamt… inte nog med att vi ugglar upp hela nätterna o är mer eller mindre bofasta på ifokus…. vi är Brynäsare också ;)

Rickard007
0

#10, Mycket konstig livsstil ;)
Tok-iFokusare och Brynäsare.. Farlig blandning ;)

Faxlin
0

#10: haha, skojigt. Inte det sämsta. Vi hittar tydligen fler och fler likheter.

#11: Japp så bäst ni passar er, vi kanske blir farliga :-)

Audiatur et altera pars

JimJ
0

Jag har missat varenda hockey-match. Jag är mer intresserad av fotboll. :-)

Men kanske borde jag titta lite och kanske hitta något lag jag kan hejja på så även jag kan vara med i hockey disskutionerna. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

precis
0

Ishockey är verkligen intressant, om man sitter på läktaren, utan att man egentligen behöver hålla på ett lag. Eftersom spelare byts o säljs hela tiden, är det intressantare att följa en duktig, talangfull spelare, istället för att hålla på ett specifikt lag.

Och när Tre Kronor spelar så sitter vi väl alla o hejar på samma lag? ;)

JimJ
0

När jag var liten, hade vi tusentals med hockey-kort. Då var min idol Erik Lindros och Sergie Fedorov (stavade jag rätt?). Men någon Svensk spelare blir svår att hitta en favorit bland eftersom jag inte har någon koll på dem alls. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson