Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 1065 ggr
LiindaH
0

Min nya idolsida

Jag Linda G.H har idag hittat en ny idol sida, en sida som numera ligger mig varmt om hjärtat.
Jag är fast besluten om att dom gjort denna sida enbart till mig, även om jag innerst inne vet att så är inte fallet.

MEN DET ÄR EN HEL SIDA MED BARA MAKARONER!! TONVISS MED MASSA LÄTTA OCH GODA RECEPT.!

Förstår ni hur lycklig jag är :)

Däremot tänker jag inte bidra med sidan :)
NI får goooogla…

Den är min min min min !!!

// Liinda

[Norum]
0

Kul för dig! Glad Då har du ju så att du klarar dig ett tag,, haha

Men du borde ju kunna dela med dig lite.. All denna lyx bara för dig?? Jag då???????? Gråter Skrikandes

Anders 50
0

-ROPEN SKALLA !!   

-MAKARON-SIDAN ÅT ALLA !!    Skrikandes

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

#1; Ja nu kanske sambon inte tröttnar på mina makaroner med ketchup förslag som kommer varje dag :)

Dock har han slutat fråga vad vi ska äta :O Förstår inte det :O

Sedan hans STORA säck potatis han har skaffat och låter stå mitt i köket tror jag föreställer en hint :/ OSÄKERT!

#2; ALDRIG ! MINA RECEPT!!!

// Liinda

Faxlin
0

haha, det är lungt Liinda. Jag föredrar annat än makaroner i alla fall. Men skönt för sambon att få lite variation på pastan :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#4; Men min sambo tycker inte om den sidan :O
Han bara suckar….
Åh han svär ännu mera över min stora påse med makaroner som inte ens får plats i skafferiet!

// Liinda

Anders 50
0

#5 Hälsa sambon (stackar´n) att jag står till tjänst för krissamtal. Bara att PM:a! Jag gillar också potatis så jag tror att vi skulle komma bra överens.

Ensidig kost är inte bra!

Förresten så hörde jag på radion häromdan att man ska kolla hålen på alla makaronerna! Det hade visst förekommit nåt utsläpp av småkryp på fabriken där de borrar hålen på makaronerna!  Förvånad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

LiindaH
0

#6; baaah :O Här behövs inga krissamtal! ;P
Makaroner är gooooott ! <3

Ensidig kost är det bästa som finns, så de så!

Vilken tur att jag inte har makaroner med hål i nu då ;P
Belive it ;)

Men….. Sådant avskräckar inte mig från mina älsklingar <3

// Liinda