En bra dag
Ja idag har jag haft en riktigt bra dag 
Då jag var hos farsan tidigare i veckan så fick jag en "slant" av han som tidig julklapp (ganska ordentlig slant).
Idag hittade jag en fräsch skinnsoffa för 600kr på blocket, då jag ringde på annonsen så visade det sig vara en vän från hundhuset som ska sälja den så jag får den för 500kr istället 
Har även hittat en större, fin bur till råttorna för 1500kr inklusive frakt och då är den sprillans ny direkt från leverantören. 
Detta är vad jag kallar en riktigt bra dag, kanske skulle jag ha köpt en trisslott då jag var och handlade?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad skönt med en sån dag! Borde vara fler såna på ett år.. 
Skulle också vilja ha en ny soffa.. Blir lite avis.
Köpte du ingen lott?? Hur tordes du..?

#1 Ja det borde vara fler sådana här lyckodagar per år… Fast det sägs ju att "inget ont som inte för något gott med sig"… Har varit mycket dåliga nyheter senaste tiden, så jag fick väl denna dag för att väga upp lite.
Nix jag hade inte en enda tanke på att köpa lott då jag var där, var för hungrig så jag hade bara i tanken att jag skulle hem och fixa middagen direkt.
_**/Mvh Anne
Vilken dag!! Förstår att du är nöjd. Hade nog inte blitt nåt på lotten ändå, nån måtta på turen får det väl va! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#3 Ja, fast hade kanske varit värt ett försök då allt annat gått som en dans på rosor (utan taggar)
_**/Mvh Anne

Nu har vi hämtat soffan, den är jätte fräsch, knappt använd alls och super skön att sitta/ligga på 
_**/Mvh Anne
Folket stampar med foten i golvet och vill ha bild, bild, bild.. 

#6 Ska se om kameran håller med "folket"
_**/Mvh Anne
ja ja ja!!! 

Japp jag hör också till folket och vill se bild :-)
Grattis till en super dag Anne, det har du verkligen förtjänat. Blir så glad inombords när det händer bra saker för de som förtjänar det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars