Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-goda-gärning
Läst 501 ggr
Faxlin
0

2007-01-20 Dagens goda gärning

Dax för goda gräningar igen. Jag har inte gjort någon an. Såvida man inte räknar in serverande av kaffe till gubben och lite massage i tinningarna då han lider av huvudvärk.
Fast det var nog inte mycket att komma med. ;-)

Men jag har ett par töser som ska komma och äta hos oss i dag, de är på besök från Stockholm hos min son som flyttat hemifrån. Och han har liksom inte det där med matets åva, så de frågade mig om de fick komma hit och käka. Eftersom den ena tösen är min sons föredetta så är jag sledes hennes förra svärmor. Och som den svärmorsdröm man är så är de de självklart välkomna ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mosterMimmi
0

Så gulligt av dig. Själv har jag kastat mig in i bilen och hämtat min dotter när hon inte kunde cykla ända fram för det var så mycket snö. Vi blev ju lite överraskade med alla denna tunga blötsnö. Sedan var mina söner ute och skyfflade undan en på vår infart så då gjorde de också en god gärning.

Elisabeth-J
0

Jag sitter hemma och skickar lugnande energier till några vänner som nu är i Stockholm på casting till mediumakademien för Det okända. De ska genomgå en test idag så nervositeten kan vara jobbig då! det är ca 250 pers där och 60 blir utvalda ikväll för att gå vidare.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus