Ny sajt för konsumenter!
Obs! "smygreklam" 
Det kan vara bra för alla att veta att det numera finns en sajt för konsumenter där man bland annat kan diskutera vad man har för rättigheter i olika situationer. Man kanske har blivit orättvist behandlad som kund och inte vet vart man ska vända sig, eller helt enkelt vill läsa intressanta artiklar om bra och dåliga produkter eller "Bäst i test".
Så, titta gärna förbi och bli medlem!
Det var väl en god nyhet att det nu finns stöd, hjälp och info för konsumenter att få här på iFokus till och med?!
Många hälsningar
Ida, sajtvärd

Verkligen en godnyhet:)
Berätta gärna för medlemmarna på Prylar, Studieteknik och Volvo valp också. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Tack Ida.
Det är en väldigt god nyhet. Din sajt är mycket spännande och lärorik. Jag kommer att vara stammis på den. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
#0: Jag tycker det är en superbra nyhet. =) Nu vet vi var vi ska vända oss när vi behöver hjälp. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det är värkligen en god nyhet. Sverker kan ju vara lite svår att få tag på för frågor. Men kanske kan du locka in honom som besökare en vecka där folk får ställa frågor. Det vore väl något? hihi
Hur som helst. Jag har gjort reklam för dig eller okej, inte dig, men din sida i alla fall inne på iller. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja det vore ju skoj med sverker som en inhoppare =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tack allihop, ni är verkligen gulliga!
Det var en bra idé att bjuda in Sverker, det hoppas jag kunna åstadkomma framöver. Kanske väntar tills det registrerats ännu mer medlemmar dock.
Kommer ni på fler sådana brilljanta idéer är det bara att höra av sig!
Många hälsningar
Ida

#7: mohaha, sådana där inbjudningar till ide förslag kan vara farliga Ida, du kan bli bombad med förslag om jag sitter och har tråkigt någon natt. 
Audiatur et altera pars
#8 Låter underbart! Tvivlar inte alls på din kreativitet, idéspruta där… ;)

Audiatur et altera pars