tjabba tjena hallå
tjabba ny här , å tängte berätta om mig :)
Katarina heter ja men kallas för katta :) . Är 22 år men snart 23 den sissta jan,
jag bor med min pojkvänn. tsm med underbara fiskar ich snäckor, har mina hobbys så som sticka å holla på med fiskarna , annars så skriver ja dickter,låtar å älskar att rita å måla,
Gillar att umgås med vänner och såklart skaffa nya vänner oxå för de kan man inte få för lite av .
älskar min mamma å min hund oxå som är en Isländsk Fårhund som är 9 år och heter LizzBonz Litla Rinda , kallas för rinda ,,
har haft de mästa djur, är en djur älskare ,
Ja sen vet ja inte va mer ja ska berätta om mig .. men fråga gärna om ni undrar något ,,, kramar katta
Tjabba tjena hallå på dig själv!
Välkommen hit!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#1 tackar tackar

Välkommen in hit Katta. Här finns det ett mysigt gäng där alla är trevliga och snälla. Så känn dig som hemma, här inne passar det att skriva om det mesta. Så länge det finns något gott och bra i det hela. Men om man tänker efter kan man se positiva saker i det mesta faktiskt. Gäller bara att tänka om ibland ibland :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tack faxlin .. hoppas att du har de bra

Har det super bra. Så skönt att vara iväg. Även om kroppen protesterar liiite väl mycket.
Audiatur et altera pars

#5 fick du bilden och kommer du ihåg va du skulle gör för mig :) :)

#6: Japp det kommer jag ihåg. Har pratat med Kerstin om det. Men det var olika priser på dem. Och de lila och rosa var dyrare. Och de rosa dyrast. Så hur gör jag?
Audiatur et altera pars

#6 ja sms med kerstin och kollar går lite fortare ..

#8: Gör på så du :-)
Audiatur et altera pars

#9 va tyckte du om snäcckan ja skicka bild på då .. :) .. och de är fler bäbisar som vväntas massa ägg …

#10: Den såg väl fin ut. Men jag är inte säker på om jag ska ha någon än. Får se hur det går med mitt guppy akvarium först. ;-)
Audiatur et altera pars

okidoki bra damsugare iaf :P