Börja på smärtrehab
Japp i morgon ska jag börja en sakta kurs på smärtrehab för att lära mig leva med smärtan som det så fint heter.
Jag har fått igenom så jag får sjuktaxi till och från sjukhuset då det inte kommer vara genomförbart med tågresor för mig då det är mycket för min kropp med detta. Att bara gå till sjukhuset knäcker ryggen. Så det är något positivt för mig att de släpper på sjukresetaxi i detta fallet.
Sedan vad det ger med själva kursen får vi se. Men jag lever på hoppet att det ska bli bra i alla fall. Att jag ska få lära mig något som underlättar.
Så håll tummarna för att det blir bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja håller tummar,tår,öron och tarmar på att de går bra för dig

Tack det kan jag behöva.
Audiatur et altera pars
Klart jag håller tummarna!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Åhh, just idag gav inte sååå mycket faktiskt. Jag har fått reda på hur man har ont, hur impulserna går från det ställe med värk upp till hjärnan och sådant. Kunde redan den biten liksom.
sedan har vi fått lära oss att slappna av genom att tänka på våra kroppsdelar och hur det känns.
Exempel: Känn hur foten rör vid golvet, tänk på hur det känns när golvet trycks mot foten. Tänk sedan på vaden och knät, känn vad vaden och knät skickar ut för tankar och impulser, läs av eran vad och erat knä :-)
Japp sååå skojigt var det.,
Audiatur et altera pars
Men det är väl roligare att ha ont när man vet hur det går till? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

haha, skulle vara det då. Fast jag tycker faktiskt inte livet vart ett dugg roligare. Men jag kan ju ha fel :-)
Audiatur et altera pars

Underbart….
Hoppas att det på något sätt hjälper dig..
// Liinda