Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 872 ggr
villhailler
0

kan inte sova

hejsan .. kan inte sova … nå flera som inte kan sova eller

Faxlin
0

hmm, jag kan inte heller sova. Dock sitter jag nu och funderar på hur vi ska vända detta till något bra eftersom vi bara ska ha goda nyheter här. ;-) Eller bra saker i alla fall. ;-)

Så det goda i detta måste vara att Goda Nyheter finns och att vi inte behöver vara ensam om natten när vi inte kan sova. ;-)

Eller ja inte bara goda nyheter utan hela iFokus faktiskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

villhailler
0

ja vet att man inte är själv .. men att tänka gör svårt att kunna somna … men men man är glad att kunna prata med fler :D

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Moa-16
0

Då är vi två…27

Sessan1
0

jag ska gå och sova nu iaf

sitter bara och slösurfar ändå :(

Så det är väl lika bra att lägga sig och dra ngt över huvudet.

Funderar på att kasta ut julen till helgen iaf.

Är väl hög tid med det nu.

Är så trött på det nu.

Faxlin
0

Sessan, vi ska också kasta ut julen i helgen. Har inte funnits möjlighet tidigare. Men trött på julen är jag inte. Men det hör väl till att man måste plocka bort den. Älskar alla ljusstakar som står och sprider mysigt ljus här hemma.

Audiatur et altera pars

villhailler
0

men faxlin du behöver inte ljus stakar dom har ju dig … hihi alltså hrm ja menar du sprider ljus och glädje

Faxlin
0

haha, det där kunde misstolkas :-)

Men om de andra har mig som då sprider ljus och glädje (vilket jag inte gör kan jag berätta) vem har jag som sprider det till mig då? Därför behöver jag ljusstakarna :-)

Audiatur et altera pars

Moa-16
0

Sover inte än16

Faxlin
0

Då är vi 2 Moa. Men jag ska se på tv en timme nu. Så får vi se sedan :-) Hoppas du somnar snart du med

Audiatur et altera pars

Moa-16
0

#11 Aja, svårt att sova när man sitter vid datorn Iofs. Men jag vill inte vakna på morgonen (så jobbigt att gå upp!) Så varför ens gå & lägga sig9

Faxlin
0

#12: Men samtidigt blir det inte lättare att gå upp eller ens vara uppe om man inte sover. Så jag skulle nog rekomendera att sova i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

Moa-16
0

#13  För mig gör det ingen skillnad om jag sover i 9 eller 1 tim. Lika trött för detNeutral